افتتاح خط تولید سنگ توپی بلبرینگ ۴۰۵

قطعه نیوز: خط سنگ‌ توپی بلبرینگ پژو ۴۰۵ با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه با حضور مدیرعامل ایران خودرو در شرکت پویان صنعت نهاد راه اندازی شد.

در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند اسلامی ایران و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید، قطعه مربوط به بلبرینگ پژو ۴۰۵ داخلی سازی شد و خط تولید این محصول با حضور مدیرعامل،‌ نایب رئیس هیات مدیره و قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو و مدیرعامل ساپکو به بهره برداری رسید.

مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم افتتاح این خط تولید گفت: نهضت داخلی سازی در ایران خودرو با جدیت ادامه دارد.

فرشاد مقیمی تصریح کرد: بسته تشویقی برای سازندگان قطعات با فن آوری پیشرفته در نظر گرفته‌ایم و برای حمایت از تولید داخل به اجرا می گذاریم.

علی پارسی مدیر عامل شرکت پویان صنعت نهاد نیز در این مراسم گفت: خط سنگ توپی بلبرینگ با سرمایه گذاری ۷۵۰ هزار یورو راه اندازی شد که زمینه اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این خط تولید سبب جلوگیری از واردات فولاد به میزان ۱۵۰۰ تن و خروج ۴میلیون دلار ارز شده است.

پارسی تاکید کرد: با توجه به حساسیت بالای بلبرینگ‌های چرخ خودرو کنترل کیفیت این قطعات ضروری است که این شرکت مجهز به آزمایشگاه تست این قطعات حساس است.

وی تصریح کرد: پویان صنعت نهاد با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی و آموزش مستمر آنها و همچنین بهره‌مندی از نرم‌افزارها تجهیزات تخصصی توانسته جایگاه خود را به عنوان شرکت دانش محور در این صنعت معرفی کند.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.