مرسدس AMG G63 با تیونینگ کارلکس دیزاین رونمایی شد

قطعه نیوز: مرسدس AMG G63 با تیونینگ کارلکس دیزاین رونمایی شد، تیم مهندسی کارلکس دیزاین ۵،۰۰۰ ساعت زمان برای تزیین و متفاوت‌کردن ظاهر این شاسی‌بلند صرف کرده‌اند.

شرکت تیونینگ لهستانی کارلکس دیزاین (Carlex Design) در شخصی‌سازی کابین انواع خودروهای لوکس و تزیین بدنه شهرت دارد. طرح‌های جذاب و سفارشی از مرسدس بنز X کلاس جدیدترین محصول این شرکت بود که با توقف تولید پیکاپ آلمانی‌ها، متخصصان کارلکس دیزاین مدل دیگری برای نمایش هنر و ذوقشان انتخاب کرده‌اند.

معمولا تمام خودروهای عرضه‌شده با کابین سفارشی کارلکس دیزاین بسیار زیبا، اما کمی محافظه‌کار هستند. برخلاف گذشته، جدیدترین محصول این شرکت تیونینگ هرچه دارد، به‌نمایش گذاشته است. مرسدس AMG G63 به‌عنوان خودرویی انتخاب شده است که با تزیینات سفارشی و منحصربه‌فرد کارلکس دیزاین در فضای داخلی و بدنه، به هیچ مدل دیگری شباهت ندارد.

مثل بسیاری از پروژه‌های تیونینگ خاص، مرسدس AMG G63 کارلکس دیزاین نیز ازنظر دو گروه مختلف، یا جذاب است یا فرسنگ‌ها با زیبایی فاصله دارد. درهرصورت، تیم مهندسی کارلکس دیزاین ۵،۰۰۰ ساعت زمان برای تزیین و متفاوت‌کردن ظاهر شاسی‌بلند مرسدس بنز صرف کرده و این خودرو را نسخه‌ی استیم‌پانک از G63 نام‌گذاری کرده است (Mercedes G63 AMG Steampuk Edition).

مرسدس بنز AMG G63 استیم‌پانک کارلکس دیزاین در نمای خارجی با ترکیب رنگ سیاه براق و تزیینات فراوان برنزی در رینگ‌ها و سراگزوزهای جانبی و نشان‌های مختلف روی بدنه کاملا با مدل استاندارد کارخانه‌ای متفاوت است. بااین‌همه، برای درک منحصربه‌فردبودن شاسی‌بلند مرسدس بنز، باید به طرح خاص برنزی ترکیب اسکلت و گل رز و الماس کارلکس دیزاین اشاره کرد که روی سقف و بخش‌های دیگر AMG G63 مثل پوشش لاستیک یدکی درِ صندوق عقب نقش بسته است.

کارلکس دیزاین متخصص طراحی داخلی خودرو است؛ بنابراین در کابین مرسدس AGM G63 استیم‌پانک، به هیچ خودروی دیگری شباهت ندارد. تقریبا تمام بخش‌های فضای داخلی خودرو با چرم قهوه‌ای و تزیینات برنزی پوشیده شده است؛ ازجمله دریچه‌های سیستم تهویه، کلیدهای کنترلی روی فرمان، دستگیره‌های در، پدال‌های تعویض‌دنده پشت فرمان، پدال گاز، ترمز و بخشی از کنسول مرکزی.

توجه به جزییات در استیم‌پانک G63 دستور اصلی کارلکس دیزاین بوده است؛ به‌طوری‌که طرح خاص بیرون بدنه در سقف کابین و کنسول مرکزی و پنل درها هم دیده می‌شود. صندلی‌های جلو کاملا سفارشی هستند و تاحدممکن طرح استیم‌پانک در فضای داخلی استفاده شده است.

قیمت و هزینه‌ی خدمات کارلکس دیزاین برای نسخه‌ی استیم‌پانک مرسدس AMG G63 اعلام نشده است؛ اما تنها ۱۰ نمونه با این طرح منحصربه‌فرد تولید خواهد شد.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.