آغاز و پایان نمایشگاه موتورسیکلت بدون اطلاع‌رسانی و در سکوت خبری+عکس

قطعه نیوز: نخستین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی، سه‌شنبه هفته گذشته، ۲۴ دی ماه در شهر آفتاب شروع به کار کرد و دیروز جمعه ۲۷ دی ماه در حالی به کار خود پایان داد که بسیاری از علاقمندان از برگزاری آن مطلع نشدند ضمن اینکه دلیل بین المللی نامیدن این نمایشگاه در حالی که هیچ شرکت رسمی خارجی در آن حضور نداشت نیز مشخص نشد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، در اولین دوره این نمایشگاه، تعدادی از تولیدکنندگان قدیمی و برخی از عرضه کنندگان جدید انواع دوچرخه و موتورسیکلت حضور یافتند و پرطرفدارترین و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دادند.

باید توجه داشت، کم رونق بودن این نمایشگاه، با وجود جذاب بودن موضوع آن برای طیف وسیعی از مخاطبان، از جمله موضوعاتی بود که باعث تعجب شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان شد و انتقادات زیادی را برای برگزارکنندگان چنین نمایشگاهی به همراه داشت.

نمایشگاهی که با توجه به پتانسیل های موجود در بازار و صنعت این محصول می توانست در چند سالن به صورت گسترده برگزار شود، نه تنها به حضور در یک سالن خلاصه شد، بلکه تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آن را علاقمندان به نمایشگاه سالن کناری، با موضوع وسایل بدنسازی و دستگاه های ورزشی تشکیل میدادند. چراکه اطلاع رسانی کافی و گسترده ای نیز در خصوص آن صورت نگرفت. این در شرایطی است که شرکت هایی که در این نمایشگاه حاضر شده و در سالن غرفه ایجاد کردند، هزینه قابل توجهی را صرف کردند که به نسبت آن، انتظار بازخورد و حضر پرتعداد بازدیدکنندگان و مشتریان آینده خود را داشتند.

انتظار این بود اولین نمایشگاه موتورسیکلت از اندازه ای از اهمیت برخوردار باشد که بتوان شاهد اطلاع رسانی گسترده در خصوص آن بود و همه علاقمندان به انواع موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی، از حق مطلع شدن از برگزاری چنین نمایشگاهی برخوردار شوند.

این در حالی بود که نه تنها اطلاع رسانی مناسبی در مورد برگزاری این نمایشگاه صورت نگرفت، بلکه در مسیر تهران به سمت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و حتی در فضای پارکینگ این مجموعه نیز، تابلو، بنر یا بیلبوردی که نشان از برگزاری چنین نمایشگاهی بدهد، به چشم نمی خورد و تنها در چند متری درِ ورودی سالن، با چند فِلِش مختصر، بازدیدکنندگان کم‌شمار به سمت ورودی سالن هدایت می شدند.

بر این اساس پایگاه خبری «قطعه نیوز» با انتشار تصاویری جذاب از این نمایشگاه، در حد بضاعت خود شما را در جریان بخشی از آنچه در اولین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی در جریان بود، قرار می دهد.

حضور محدود بازدیدکنندگان در اولین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت
عرضه محصولات جدید توسط شرکت های عرضه کننده موتورسیکلت
مدل های جدید موتورسیکلت
فعالیت شرکت های جدید در حوزه موتورسیکلت
رنگ های متنوع موتورسیکلت های خارجی

نویسنده: نسرین رضایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.