پیکاپ الکتریکی هامر وارد بازار می‌شود

قطعه نیوز: بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، شرکت هامر به تازگی اعلام کرده است که می خواهد به زودی یک پیکاپ الکتریکی را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند.

خودروهای شاسی بلند هامر که همواره عنوان یکی از خاص ترین و قدرتمندترین طراحی های خودرو در جهان را به خود اختصاص می دهند، حالا به نظر می رسد که به سمت و سوی الکتریکی شدن پیش خواهند رفت.

از آنجایی که خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست در میان مشتریان بازارهای جهانی از استقبال و محبوبیت بالایی برخودار شده است، بسیاری از شرکت های خودروسازی برتر و معروف در سراسر جهان از برنامه های خود به منظور توسعه، تولید و عرضه خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی سخن گفته اند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، حالا شرکت هامر به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده است که می خواهد به زودی یک پیکاپ الکتریکی را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.