لیست پرفروش‌ترین خودروهای آلمان در سال ۲۰۱۹ میلادی

قطعه نیوز: لیست پرفروش‌ترین خودروهای آلمان در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد که بر این اساس شرکت‌های خودروسازی آلمانی موفق شده‌اند به خوبی نبض بازار این کشور را در دستان خود بگیرند و نظر و رضایت شهروندان آلمانی را به سمت و سوی خود جلب کنند.

با توجه به آنکه آلمان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود، کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه همواره با بررسی آمار و ارقام مربوط به فروش مدل‌های مختلف خودرو و شرکت‌های خودروسازی در جهان به ارائه و انتشار گزارش‌های جدیدی از ماه‌های مختلف سال اقدام می‌کنند.

حالا با آغاز سال جدید، آمار و گزارش های مربوط به میزان فروش خودروهای مختلف در بازار آلمان و محبوب ترین و پرطرفدارترین خودروهای سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در جدول زیر، خودروهای آلمانی موفق شده اند جایگاههای برتر این فهرست رده بندی را به خود اختصاص دهند و همان همانطور که معلوم است توانسته اند نظر و رضایت مشتریان آلمانی به خریداری و استفاده از خودروهای وطنی را به خود جلب کنند.

خودروهای آلمان
پرفروش‌ترین خودروهای آلمان در سال ۲۰۱۹ میلادی

مطابق آمارهای فروش برندهای خودروسازی مختلف در سال ۲۰۱۹ در بازار آلمان، فولکس واگن گلف موفق شده است با فروش ۲۰۴ هزار و ۵۵۰ دستگاه در جایگاه نخست جدول جای بگیرد این در حالی است که این مدل خودرو با رشدی منفی ۳.۳ درصدی مواجه شده است، چراکه میزان فروش آن در سال ۲۰۱۸، ۲۱۱ هزار و ۵۱۲ دستگاه بوده است.

بعد از آن دو خودروی فولکس واگن تیگوان و مرسدس بنز سی کلاس با فروش ۸۷ هزار و ۷۷۱ دستگاه و ۶۴ هزار و ۴۰۳ دستگاه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند.

میزان فروش فولکس واگن تیگوان و مرسدس بنز سی کلاس در سال ۲۰۱۹ نسبت به ۲۰۱۸، به ترتیب شاهد یک رشد و افزایش ۱۷.۴ درصدی و ۲.۶ درصدی بوده است.

از دیگر خودروهای پرفروش و محبوب بازار آلمان در طول یک سال گذشته می توان به فولکس واگن پلو، فولکس واگن پاسات، فورد فوکوس، اشکودا اوکتاویا، اوپل کورسا، آئودی A۴، S۴ و RS۴، مینی، فورد کوگا، مرسدس A-class، آئودی A۶، S۶ و RS۶، اوپل آسترا، بی ام و سری ۳، فورد فیستا، مرسدس ای کلاس، آئودی A۳، S۳ و RS۳، اشکودا فابیا، فولکس واگن توران، سیت لئون، مرسدس بنز جی ال کی و جی ال سی، فولکس واگن ترانسپورتر، فیات ۵۰۰، بی ام و ایکس۱، بی ام و سری ۵، مرسدس بنز B-class، بی ام و سری ۲ و بی ام و سری ۱ اشاره کرد که به ترتیب رتبه های چهارم تا سی ام جدول را از آن خود کرده اند.

با نگاهی اجمالی و مختصر به این جدول می توان دریافت که مشتریان آلمانی علاقه و تمایل زیادی به خریداری و استفاده از خودروهای وطنی دارند و شرکت های خودروسازی آلمانی موفق شده اند به خوبی نبض بازار این کشور را در دستان خود بگیرند و نظر و رضایت شهروندان آلمانی را به سمت و سوی خود جلب کنند.

از بزرگترین خودروسازان آلمانی می‌توان به فولکس واگن، بی ام و، مرسدس بنز و آئودی اشاره کرد.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.