انتشار میزان فروش و عملکرد شرکت‌های خودروسازی در سال ۲۰۱۹

قطعه نیوز: میزان فروش و عملکرد شرکت‌های خودروسازی در سال ۲۰۱۹ میلادی در گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که طبق گزارش منتشر شده این شرکت‌ها سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی مهم نظیر ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند.

با گذشت سال ۲۰۱۹ میلادی، شرکت‌های خودروسازی بزرگ و معروف جهان که همواره با معرفی و عرضه محصولات مختلف سعی دارند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی مهم نظیر ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص دهند، گزارشی از میزان فروش و عملکرد خود را در طول یک سال گذشته منتشر می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی خودروسازان بزرگ، برخی شرکت‌ها نظیر سوبارو، تویوتا، هیوندای، فیات کرایسلر و فولکس واگن موفق شده اند عملکرد موفقیت آمیز و فروش قابل توجهی را در بازار ایالات متحده آمریکا برای خود به ثبت برسانند این در حالیست که برخی دیگر از خودروسازان همچون مزدا، نیسان، اینفینیتی و شورولت جنرال موتورز با کاهش در این بازه زمانی مواجه بوده‌اند.

برند Ram به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فیات کرایسلر با یک رشد چشمگیر ۱۸ درصدی توانسته فروش خود را در بازار ایالات متحده به ۷۰۳ هزار و ۲۳ دستگاه در سال ۲۰۱۹ برساند. نقطه قوت این برند آمریکایی پیکاپ های آن بوده اند که توانستند از خودروهای شورولت سیلورادو نیز جلو بزنند.

شرکت ژاپنی سوبارو نیز توانست با رساندن میزان فروش خود به ۷۰۰ هزر و ۱۱۷ دستگاه و ثبت یک رشد ۳ درصدی جزو خودروسازان موفق این بازار در سال ۲۰۱۹ باشد. از خودروهای محبوب و پرفروش سوبارو در بازار آمریکا می توان به شاسی بلند سه ردیفه سوبارو آسنت (Ascent)، اوت بک (Outback) و فورستر (Forester) اشاره کرد. این خودروساز ژاپنی اعلام کرده که سال ۲۰۱۹ یازدهمین سال متوالی و پیاپی است که موفق شده است فروش صعودی و رو به رشدی را برای خود به ارمغان بیاورد.

هیوندای نیز به لطف خط تولید خودروهای شاسی بلند و سدان‌های محبوب خود همچون سانتافه، النترا و سوناتا توانست در این بازه زمانی با رشد و افزایش ۳ درصدی ۶۸۸ هزرا و ۷۷۱ دستگاه در بازار ایالات متحده بفروشد.

فولکس واگن نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی با فروش ۳۶۳ هزار و ۳۲۲ دستگاه رشدی ۳ درصدی را در این بازار تجربه کرده است. ۵۳ درصد از فروش این خودروساز آلمانی به شاسی بلندهای تیگوان و اتلس تعلق داشته است.

اوضاع برای برخی دیگر از شرکت های خودروسازی همچون مزدا، نیسان، اینفینیتی و شورولت جنرال موتورز چندان مساعد نبوده و در این بازه زمانی با رشدی منفی در بازار ایالات متحده مواجه شده اند.

برخلاف فروش چشمگیر محبوب ترین خودروی مزدا، کراس اوور سی ایکس ۵ که رشدی ۲.۶ درصدی را تجربه کرده است، به طور کلی شرکت ژاپنی مزداموتورز با فروش ۲۷۸ هزار و ۵۵۲ دستگاه، با رشد منفی ۷ درصدی در سال ۲۰۱۹ مواجه شده است.

نیسان و برند لوکس ساز زیرمجموعه آن نیز به نظر می رسد در سال ۲۰۱۹ نتوانستند نظر و توجه مشتریان آمریکایی را به سمت و سوی خود جلب کنند به گونه ای که میزان فروش این شرکت ژاپنی با ۹ درصد کاهش روبرو شده است.

از دیگر خودروسازانی که با رشدی منفی در این بازار مواجه شده اند، می توان به تویوتا با کاهش ۲ درصدی، هوندا با کاهش ۰.۳ درصدی، اینفینیتی با کاهش ۲۱ درصدی، شورولت جنرال موتورز با کاهش ۲ درصدی اشاره کرد.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.