توزیع ۲۵۰ هزار حلقه لاستیک دولتی به تاکسی‌ها

قطعه نیوز: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در راستای خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی در کشور ۲۵۰ هزار حلقه انواع لاستیک سمند، پژو و پراید با قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

مرتضی ضامنی گفت: در راستای خدمات حمایتی به تاکسیرانان از طریق وزارت کشور پیشنهادتی برای ستاد تنظیم بازار وزارت صمت ارسال نمودیم تا یکسری از کالاها از جمله کالاهای تنظیم بازاری که دارای نرخ مصوب هستند در اختیار ما قرار دهند تا به رانندگان عرضه شود.

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شده که اتحادیه تاکسیرانی از آبان سال گذشته اقدام نموده توزیع لاستیک و روغن موتور با نرخ مصوب دولتی است.

ضامنی ادامه داد: بر این اساس ۲۵۰ هزار حلقه انواع لاستیک سمند، پژو و پراید طی تفاهم نامه‌ای که با شرکت تولید کننده منعقد گردیده بود به نرخ دولتی در بین رانندگان تاکسی شهرهای کشور توزیع گردید همچنین از آذر ماه سال جاری نیز توزیع لاستیک تاکسی‌های ون را آغاز و تا کنون بیش از هزار حلقه لاستیک بین رانندگان این ناوگان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: همچنین خرید اعتباری کالاهای معیشتی با همکاری فروشگاه های زنجیره‌ای اتفاق افتاده است به این ترتیب رانندگان می توانند جهت دریافت کارت خرید اعتباری با مراجعه به سایت اتحادیه به نشانی: www.irtu.ir اطلاعات خود را تکمیل نمایند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه در تلاش برای ارائه بسته‌های حمایتی اقلام معیشتی به رانندگان هستیم، افزود: پیشنهاد تخصیص سهیمه از ستاد تنظیم بازار و کالاهای یارنه‌ای را ارایه داده‌ایم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک توزیع این اقلام نیز آغاز شود.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.