نمایشگاه خودروی تهران همچون سال گذشته به محلی برای آشوب تبدیل نشود

قطعه نیوز: نمایشگاه خودروی تهران گویا قرار است در بهمن‌ماه امسال برگزار شود نمایشگاهی که بیشتر برگزاری آن نمایش کمدی است تا دیدن توانمندی خودروسازان اما همین نمایش کمدی نزدیک بود سال گذشته مشکلات بزرگی را برای خودروسازان و امنیت کشور بخصوص شهر تهران ایجاد کند.

نمایشگاه خودروی تهران گویا قرار است در بهمن‌ماه امسال برگزار شود نمایشگاهی که بیشتر برگزاری آن نمایش کمدی است تا دیدن توانمندی خودروسازان اما همین نمایش کمدی نزدیک بود سال گذشته مشکلات بزرگی را برای خودروسازان و امنیت کشور بخصوص شهر تهران ایجاد کند.

سال گذشته روزی نبود که مشتریان یکی از خودروسازان و یا واردکنندگان برای اعتراض و حق‌طلبی به وزارت صمت و یا قوه قضاییه نروند، اجتماعاتی که بعضاً چندین ساعت به طول می‌انجامید و باعث بر هم خوردن نظم خیابان‌های محل استقرار وزارت صمت و قوه قضاییه می‌شد اما چراغ این‌گونه اعتراضات از چه زمانی روشن شد ؟ دقیقاً این‌گونه حق‌طلبی در مقابل خودروسازان و واردکنندگان از زمان برگزاری نمایشگاه خودروی تهران کلید خورد و دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا ماه‌ها درگیر پاسخگویی به مشتریانی بودند که بعد از نمایشگاه خودروی تهران به معترضان بدل شده بودند.

اما در آن زمان کمی جو کشور آرام بود اغتشاش‌گران در میان مردم خود را پنهان نکرده بودند ولی حالا که یک هفته از آرامش در کشور می‌گذرد خبر برگزاری نمایشگاه خودرو انتشار پیدا می‌کند نمایشگاهی که بی‌شک یک‌بار دیگر شاهد صحنه اعتراضات مشتریان خودروسازان خواهد بود ،اما دلیل برگزاری این نمایشگاه چیست ؟آیا واقعانشان دادن توانمندی تولید است  ، اگر این‌چنین باشد که کمتر از یک ماه پیش این اتفاق در قلب شهر تهران و در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتاده است پس چرا یک‌بار دیگر باید چنین اتفاقی رخ دهد.

در نمایشگاه قطعات و دستاوردهای شرکت‌های خودروی اگر معترضان به عدم تحویل خودرو تجمع نکرده بودند دلیلش حضور شرکت‌های تابعه خودروسازان بود و اگر قرار باشد خودروسازان خود به این نمایشگاه بیایند یک‌بار دیگر شاهد اتفاقات ناخوشایند خواهیم بود هرچند اگر تصمیم بگیرند شرکت‌های زیرمجموعه بیاید که آن‌وقت باید گفت پول‌هایشان را دور می‌ریزند.

حال باید دید شورای تأمین استان تهران اجازه برگزاری این نمایشگاه پرتنش را با توجه به آنچه گفتیم و اتفاق افتاده بود می‌دهد.

منبع: خودروپلاس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.