آمادگی مجلس برای تامین نقدینگی طرح جهاد خودکفایی قطعات پیشرفته خودرو

طراحی و تولید سه محصول جدید ایران‌خودرو مطابق با سلایق مصرف‌کنندگان و استانداردهای روز توسط جوانان نخبه کشور در شرایط محدودیت‌های بین‌المللی ستودنی است.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از طراحی و تولید خودروهای با کیفیت و در شان ایرانیان، خاطرنشان کرد: تولید خودروی با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای بین المللی از انتظارات مجلس شورای اسلامی از خودروسازان است.

وی افزود: جهاد خودکفایی تولید قطعات پیشرفته که در ایران خودرو با تیم جدید مدیریتی این خودروساز نهادینه شده باید استمرار داشته باشد و مجلس آماده هرگونه همکاری در تامین نقدیندگی مورد نیاز طرح جهاد خودکفایی است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با رفع تحریم‌ها نباید سیاست خودکفایی در تولید قطعات و محصول تغییر کند و یکی از راه‌های مصون‌سازی اقتصاد و صنعت خودروی کشور تداوم این سیاست است.

وی افزود : ‌همان‌گونه که در صنعت موشکی به خودکفایی رسیده‌ایم خودروسازان کشور از توان فنی و مهندسی صنایع دفاعی کشور برای بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو استفاده کنند، ایران خودرو در این زمینه گام‌های تازه‌ای برای همکاری با صنایع دفاعی کشور برداشته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید باور کنیم که اگر قطعه‌سازان قدرت‌مند و متخصص داشته باشیم، می‌توانیم خودروی با کیفیت و قابل عرضه در بازارهای بین‌المللی تولید کنیم، بنابراین خودروسازان باید تامین کنندگان و سازندگان را از نظر طراحی و مهندسی تقویت کنند.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.