فورد هزاران خودرو را فراخوان داد

شرکت فورد برخی مدل‌های خود را فراخوان داده است، این فراخوان روی ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی فورد در منطقه آمریکای شمالی تاثیرگذار خواهد بود. گفته می‌شود علت این فراخوان مشکلات ایمنی است.

مدت‌هاست فراخوان شرکت‌های خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار جهان بعلت مشکلات و نقص‌های فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر نیسان موتورز، جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای برطرف کردن مشکلات مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان داده‌اند تا به بررسی و چک آنها بپردازند.

شرکت خودروسازی فورد به تازگی با انتشار بیانیه ای به تمامی دارندگان خودروهای مدل Ford Transit Van، Ford Edge vehicles، Ford Expeditions، Lincoln Navigators که در حد فاصل سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرده است که هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز و نمایندگی های مجاز این شرکت، مشکلات ایمنی مربوطه را برطرف کنند.

بر اساس گزارش وب سایت دیجیتال ترندز، این فراخوان که بر روی ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی فورد در منطقه آمریکای شمالی تاثیرگذار خواهد بود، در کارخانه مونتاژ شهر کانزاس در حد فاصل ۱۷ ژانویه ۲۰۱۴ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی تولید شده و سپس به بازار آمده اند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.