کیفیت خودروهای داخل در مردادماه ۹۸ تغییر نکرده است

قطعه نیوز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران امروز تازه ترین گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخل در مرداد ۹۸ را منتشر کرد.

به گزارش قطعه نیوز، بر اساس جدول های منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت در بخش خودروهای سواری این گزارش، در سطح قیمتی یک خودروی نیومزدا۳ با اخذ چهار ستاره کیفی، در سطح قیمتی دو خودروی پژو ۲۰۰۸ با اخذ پنج ستاره کیفی، در سطح قیمتی سه خودروهای ۳۰ B و چانگان ۳۵CS و در سطح قیمتی چهار خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژوSD  ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷، پارس تندر و دنا پلاس با اخذ چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

در گزارش مردادماه سال جاری، کیفیت خودروها نسبت به ماه پیش از آن تغییری نداشته است. به این ترتیب در سطح قیمتی دو جک S5 و جک S3 کرمان موتورو هایما S5 اتوماتیک تولید ایران خودرو خراسان، در سطح قیمتی سه آریزو ۵ محصول مدیران خودرو و در سطح قیمتی چهار تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶SD، دنا، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ از محصولات تولید ایران خودرو، کوییک سایپا و پژو پارس اتوماتیک کرمانشاه، در ارزیابی های انجام شده موفق به اخذ سه ستاره کیفیت شده اند. بر اساس این گزارش، باقی خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی چهار، و یک خودرو در سطح قیمتی سه، تنها دو ستاره کیفیت اخذ کرده اند.

لازم به ذکر است در این ماه ۴۱ هزار و ۷۳۳ دستگاه خودرو تولید شده است که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۳ مدل خودرو درگروه سبک و ۹ مدل در گروه سنگین است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.