معرفی خودروسازان بد عهد به تعزیرات

قطعه نیوز: رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: خودروسازانی که در تحویل خودروها خلف وعده دارند، باید سود مشارکت پرداخت کنند.

عباس تابش،  درباره بدقولی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: اگرچه ممکن است وقفه‌ای در تحویل خودروهای پیش فروش شده ایجاد شود اما در حال حاضر شیب تحویل افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: شرکت‌هایی مانند سایپا، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل و ایران خودرو که به تعهدات خود عمل نکردند به تعزیرات معرفی شدند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اگرچه شیب تحویل خودروهای پیش فروش شده مثبت است اما خودروسازان همچنان خلف وعده دارند.

تابش تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از آقای آوایی وزیر دادگستری درخواست کرد، شعبه‌ای ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به خودرو در نظر گیرد تا تعزیرات این پرونده‌ها را  تعیین تکلیف کرده و حقوق مردم به آنها بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، موضوع خودروهای پیش فروش شده را به دقت بررسی می‌کند، تاکید کرد: خودروسازانی که در تحویل خودروها خلف وعده دارند باید سود مشارکت پرداخت کنند.

رییس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده با بیان اینکه مردم شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند، ادامه داد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی، ادارت صنعت، معدن وتجارت شهرستانی و سازمان حمایت از مصرف کننده مشکلات موجود در این زمینه را بررسی می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.