منتظر کاهش قیمت خودرو باشید

قطعه نیوز: تغییرات بزرگترین خودروسازی داخلی در هفته های اخیر از یک سو و آزاد سازی خودروهای مانده در گمرک از سوی دیگر سبب شده تا این روزها قیمت خودرو در بازار با کاهش روبرو باشد تاجاییکه کمتر کسی تمایلی به فروش و خرید خودرو دارد؛ البته به گفته سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو این اتفاق از تیرماه سال جاری رخ داده است .

وی تاکید کرد: با ایجاد تغییرات در دو شرکت خودرو سازی شرایط بهتر شده و میزان عرضه خودرو افزایش داشته و با ورود سازمان بازرسی و نظارت مسئله افزایش قیمت ها کاهش داشته است.

ویدرباره آخرین وضع بازار خودرو اظهارکرد: ورود قوه قضاییه به بازارخودرو موجب حذف واسطه ها شده و تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده ادامه کاهش قیمت خودرو را شاهد هستیم . به طور قطع، زمانی که عرضه زیاد شود تقاضای خرید، کم و قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

موتمنی با بیان اینکه کاهش عرضه خودرو در بازار دلیل افزایش قیمت ها بوده، تصریح کرد: همیشه میزان عرضه کالا تعیین کننده نرخ در بازار است و در یک سال اخیر تعداد عرضه خودرو در بازار بشدت کاهش یافته بود و همین مسئله باعث گرانی بازار خودرو شده بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودرو‌های داخلی در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر پراید ۱۱۱، ۴۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱، ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۷۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند ال ایکس ۷۵ میلیون تومان، ساینا ۵۶ میلیون تومان، پژو۲۰۶ صندوق دار ۹۳ میلیون تومان ، دنا تیپ یک ۱۰۷ میلیون تومان، دنا تیپ دو ۱۲۰ میلیون تومان ، دنا پلاس تیپ یک ۱۲۳ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.