حمایت شویم، کالای با کیفیت تولید می کنیم

قطعه نیوز: پس از اینکه سه شنبه های بدون خودرو مورد اقبال عموم قرار گرفت، تب و تاب استفاده از دوچرخه در بین مردم و مسوولان هم به طبع آن زیادتر شد تا جاییکه نیاز به استفاده از این وسیله نقلیه بیشتر و بیشتر شد.

اما نکته ی قابل تامل برای دوست داران دوچرخه ودوچرخه سواران این است که در حال حاضر وضعیت بازار این کالا چگونه است و تا چه اندازه تولیدکنندگان و واردکنندگان می توانند نیاز بازار در این زمینه را پوشش دهند.

محمد خادم منصوری، رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت معتقد است که در حال حاضر تولیدکنندگان دوچرخه در صورت حمایت شدن می توانند این کالا را با کیفیت مناسب و مورد نیاز مردم تولید کنند.

او تاکید کرد: خوشبختانه زمینه ای ایجاد شده است که واردکنندگان سابق ترغیب شده اند تا تولیدکنندگان امروز گردند در همین راستا اتحادیه با تمامی اعضای انجمن واردکنندگان دوچرخه تعاملات خوبی داشته و بسیاری از این افراد از اتحادیه پروانه کسب اخذ کرده اند.

فرمان رهبری برای تمرکز بر تولید داخل

این در حالی است که پس از روند کند واردات و به دنبال فرمان رهبر مبنی بر تمرکز بر  تولید داخل، اعضاء اتحادیه بر آن شدند تا تمامی سرمایه و انرژی خود را به جای واردات بر روی تولید متمرکز کرده و انجمن واردکنندگان به تولیدکنندگان تبدیل شد.

 از برنامه های مهم این انجمن تولید کالای باکیفیت  است که خادم منصوری در این باره گفت: در حال حاضر تولید بدنه دوچرخه شروع شده است که در صورت استقبال و حمایت دولت و صرفه اقتصادی تولیدکنندگان به یقین به کار و فعالیت خود ادامه می دهند.

او با تاکید بر اینکه مردم  طالب کالایی با کیفیت هستند گفت: در قدیم یک دوچرخه را تمامی اعضای خانواده استفاده می کردند و پس از گذشت سال ها  نگه داری آن را  به دیگران منتقل می کردند؛ اما اکنون دوچرخه های وارداتی گاهاً آنقدر بی کیفیت شده اند که ممکن است خانواده مجبور شوند چند تا دوچرخه برای فرزندانشان بخرند.

رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت تاکید کرد: اتحادیه با توجه به پتانسیل های موجود تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کالاهای باکیفیت و مقرون به صرفه در اختیار مردم قرار دهد.

منصوری در ادامه افزود: در حال حاضر در کشور حدود ۳۵ کارخانه مونتاژ موتورسیکلت داریم که برخی از بدنه های آن در داخل ساخته و برخی به صورت سی کی دی وارد می شود، قالب اصلی این موتورسیکلت ها که خود موتور آن است از کشورهای هند و چین وارد می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.