ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت

به دنبال استقبال مشتریان و عدم امکان ثبت نام همه متقاضیان موجب افزایش ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت

قطعه نیوز: به‌این‌ترتیب مشتریان از امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۲۴ اسفند ماه برای انتخاب لاماری ایما هیبرید، در سامانه یکپارچه فروش خودرو وقت خواهند داشت.

به نظر می‌رسد تحویل فوری، قیمت قطعی، هیبرید بودن و درنتیجه کم‌مصرف بودن خودرو در کنار آپشن‌های کامل لاماری ایما هیبرید دلیل این استقبال باشد.

از سوی دیگر خوش‌نامی گروه آرین در ارائه خدمات پس از فروش طی سال‌های گذشته یکی دیگر از دلایلی است که خریداران را نسبت به انتخاب محصولات لاماری مطمئن کرده است.

قوای محرکه دوگانه‌ی بنزینی و برقی به لاماری ایما هیبرید امکان پیمایش مسافتی در حدود دو برابر خودروهای بنزینی مشابه را با یک باک پر و باتری شارژ شده برای راننده ایجاد می‌کند. موتور بنزینی در نسخه هیبرید، از نوع ١.۵ لیتر توربوشارژ مشابه مدل بنزینی با توان خروجی ١۶٨ اسب بخار است و موتور الکتریکی آن نیز دارای حداکثر توان ١٧۴ اسب بخار است که در سه حالت تمام الکتریکی، سری و موازی نیرو را به چرخهای جلو منتقل می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.