استانداردسازی و توسعه شبکه خدمات پس از فروش لاماری

تلاش خودرو ایرانیان به عنوان نخستین نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش لاماری افتتاح و رسما شروع به کار کرد.

قطعه نیوز: با توجه به اهمیت مشتری مداری در شرکت آرین پارس موتور و در راستای گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در سطح کشور، استانداردسازی تعمیرگاه‌های مجاز لاماری با هدف ارائه خدماتی با کیفیت به دارندگان خودروهای این برند، از چندی پیش در دستور کار شرکت آرین پارس موتور قرار گرفته است و بدین ترتیب مرکز خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرنیان در تهران، به‌عنوان نخستین نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش لاماری رسما افتتاح شد.

وحید قاسمی شیران مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در این مراسم گفت: خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین پارامترها در انتخاب و خرید یک خودرو است. چرا که ارائه خدمات استاندارد و مورد اطمینان از سوی شرکت عرضه کننده یک محصول می‌تواند این امنیت خاطر را به خریداران بدهد که تا سال‌ها هیچگونه مشکلی بابت دریافت خدمات و تامین قطعات مورد نیاز خود نخواهد داشت.

وی سال ۱۴۰۲ را سال خدمات پس از فروش برای این شرکت دانست و افزود: در سال جاری در کنار خدمات ثابت و سیار، سطح کیفیت خدمات پس از فروش را افزایش داده و تامین قطعات و لوازم یدکی را نیز در اولویت قرار دادیم. همچنین برای کارکنان این بخش دوره‌های آموزشی و بازآموزی برگزار کردیم تا با ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان در زمان کمتر، رضایت هرچه بیشتر آنان را تامین کنیم.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور ضمن اشاره به این موضوع که در حال حاضر تمامی ۲۶ نمایندگی لاماری در سطح کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این برند هستند گفت: تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ تعمیرگاه مجاز لاماری با استانداردهای آرین پارس موتور آماده ارائه خدمات توسط تکنسین‌های دوره دیده و حرفه‌ای به دارندگان محصولان لاماری در سراسر کشور هستند.

گفتنی است نمایندگی خدمات پس از فروش تلاش خودرو ایرانیان کد ۲۱۰۳ در منطقه فلکه صادقیه تهران آماده ارائه  کلیه خدمات سرویس‌های ادواری از جمله سرویس‌های اولیه و سرویس‌های ثانویه خودروهای لاماری ایما طبق استاندارد شرکت آرین پارس موتور به مشتریان است.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.