ارتقا ایمنی و کیفیت خودروها در شرایط تحریم

تلاش ISQI برای تداوم همکاری با NAST

 

قطعه نیوز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به منظور تداوم همکاری‌ها با بزرگترین مرکز تست خودرو کشور چین (NAST)  برای گشایش فرصت‌های جدید در ارتقا کیفیت و ایمنی خودروها تلاش می‌کند.

بنابر مذاکرات و تفاهمات صورت گرفته، با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها امکان انجام تست‌های ایمنی و عملکردی خودروهای داخلی فرآهم می‌شود.

بر این اساس در پایان مذاکرات و توافقات، قرارداد مربوطه برای بلندمدت تمدید خواهد شد.

آزمایشگاه خودرو چین
عکس آزمایشگاه خودرو چین

آشنایی با NAST

شرکت NAST بزرگترین مرکز تست خودرو در کشور چین در اکتبر ۱۹۹۵، به‌عنوان یک مرکز دولتی تست و کالیبراسیون آغاز به‌کار کرد.

از قابلیت‌های این شرکت انجام تست‌های مختلف جاده‌ای خودرو (proving ground)، طراحی و تعریف آزمون‌های دوام خودرو، بدنه و سیستم تعلیق است.

کلیه فعالیت‌های آزمایشگاهی این شرکت دارای گواهینامه تایید صلاحیت ۱۷۰۲۵ از سازمان اعتباردهنده عضو ILAC (اتحادیه بین‌‌المللی تایید صلاحیت آزمایشگاهی) است و علاوه‌بر آن این شرکت موفق به دریافت مجوز فعالیت از نهادهای دولتی کشور چین مانند محیط‌ ‌زیست، امورخارجه، حمل و نقل، صنعت و فناوری اطلاعات شده است.

امروزه این شرکت با بهره‌مندی از بیش از ۳۸۵ نفر پرسنل آموزش‌دیده و ۱۶۱۱ مورد تجهیزات پیشرفته تست و آزمون، پیشرفته‌ترین مرکز تست و کالیبراسیون کشور چین به حساب می‌آید که توانایی پوشش بیش از ۶۹۰ استاندارد در ۷۷ تقسیم‌بندی از صنعت اتومبیل و قطعات را دارا است.

آزمایشگاه خودرو چین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.