بازار خودرو در انتظار شروع فروش آریزو ۶ جی‌تی  

آریزو ۶ جی‌تی با طراحی جذاب و تهاجمی، محصولی است که برای نسل جوان ساخته شده و با امکان تولید قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و شتابی در حدود ۷ ثانیه، یکی از سریع‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار است.

قطعه نیوز: برند فونیکس در پاییز سال جاری آریزو ۶ جی‌تی را به عنوان یک سدان اسپرت به بازار خودرو کشور معرفی کرد و با فراهم کردن شرایط تست درایو خودرو، علاقه‌مندان قابلیت‌های این محصول را بررسی کردند. با گذشت چند ماه از رونمایی این محصول، تشنگی بازار خودرو برای فرا رسیدن موعد فروش آریزو ۶ جی تی حس می‌شود.

با حضور دوباره آریزو ۶ جی تی در نمایشگاه خودرو تهران و استقبال بازدیدکنندگان از این خودرو، نگاهی دوباره به جاذبه‌های این محصول «سریع و خشن» فونیکس خواهیم داشت:

موتور قدرتمند: آریزو ۶ GT از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه گیربکس ۷ سرعته DCT بهره می‌برد که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار قدرت قابل توجهی برای یک سدان محسوب می‌شود و قدرت زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ویژگی‌های ایمنی هوشمند: آریزو ۶ GT به صورت استاندارد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته از جمله ۱۳ رادار ADAS شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.

طراحی جسورانه و اسپرت: آریزو ۶ GT با طراحی مدرن و اسپرت خود، محصولی است که نگاه‌ها را به سوی خود برمی‌گرداند.

کابین مجهز و راحت: آریزو ۶ GT فضای داخلی راحت و چشم‌نوازی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می‌توانند از آپشن‌های رفاهی مختلف آن شامل کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی و شارژر وایرلس بهره ببرند.

آریزو ۶ جی‌تی با طراحی جذاب و تهاجمی، محصولی است که برای نسل جوان ساخته شده و با امکان تولید قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و شتابی در حدود ۷ ثانیه، یکی از سریع‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار است.

تعهد فونیکس به رونمایی از خودروهای جذاب، متوقف نمی‌شود و حالا بازار خودرو در انتظار رسیدن به موعد فروش محصولی است که با قدرت بالای موتور، شتاب استثنایی، طراحی اسپرت تهاجمی و فناوری به‌روز مجهز به سیستم پیشرفته همیار راننده (ADAS)، مشتریان خود را شگفت زده خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.