شماره گذاری ۶۱۰۰ خودروی وارداتی از ابتدای سال

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا با اشاره به زمان ۴۸ ساعته شماره‌گذاری خودروهای وارداتی، اعلام کرد: طی ۱۰ ماه سال جاری ۶۱۰۰ خودروی وارداتی پلاک ملی شدند.

قطعه نیوز: سردار حسین رمضانی با اشاره به اینکه پلیس برای شماره‌گذاری خود طبق قوانین کشور هیچ مانعی ندارد، گفت: در صورتی که ضوابط و مقررات از طرف واردکنندگان خودرو رعایت شده باشد و منع قانونی وجود نداشته باشد، پلیس راهور در کمتر از ۴۸ ساعت فرایند شماره گذاری را انجام می‌دهد.

وی گفت: در سال جاری بیش از ۱۱ شرکت درخواست واردات خودرو را به پلیس راهور ارائه و دستورالعمل شماره‌گذاری آنها در کمترین زمان ممکن صادر شده‌است.

معاون اجرایی پلیس راهور افزود: در طول ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۹۸۰ خودروی سنگین و ۱۱۲۰ دستگاه خودروی سبک وارداتی شماره گذاری شده است که مبین انجام وظیفه درست و سریع پلیس راهور نسبت به تکالیف قانونی خود می باشد.

سردار رمضانی با اشاره به مقررات واردات وسایل نقلیه اظهار داشت: وارد کنندگان وسایل نقلیه می بایست مجوزهای قانونی لازم را برای این فعالیت تخصصی از مبادی ذیصلاح دریافت و همچنین در قبال تمام وسایل نقلیه وارداتی باید مجوزها و تاییدیه های لازم (قوانین ومقررات گمرک و عوارض گمرکی، سازمان استاندارد، محیط زیست،رعایت شرط اسقاط خودروی فرسوده و…) را قبل از درخواست شماره گذاری به پلیس راهور ارائه نمایند.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.