چالش جدی خریداران خودروهای چینی/قطعه در بازار نیست

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با تاکید براینکه امروز مشکل اساسی خودروهای چینی تامین قطعات آن است، گفت: امروز قطعات این خودروها به سختی تهیه و در بازار آن هم با قیمت های گزاف فروخته می‌شود.

قطعه نیوز: علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه در بحث قطعات خودروهای سواری داخلی شاهد کسری چندانی در بازار نیستیم، گفت: مشکل اساسی امروز بازار تأمین قطعات خودروهای وارداتی جدید چینی است.

وی با اعلام اینکه به صورت مقطعی بازار با چالش تامین قطعات خودروهای چینی آن هم در بخش‌های مختلف روبروست، افزود: به عنوان نمونه وانت‌های دیزلی با مشکل رادیاتور روبرو هستند و مدام ما مشکل خرابی رادیاتور را در این خودروها داریم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تصریح کرد: در سایر خودروهای چینی نیز ما مشکل قطعات گیربکس، قطعات بدنه و رادیاتور داریم که همین موضوع عاملی می‌شود تا مصرف کننده در تأمین قطعات دچار مشکل شود.

نیک آیین چالش جدی امروز بازار را تأمین قطعات برای خودروهای چینی عنوان کرد و گفت: باید شرکت‌ها با واردات این خودروها فکر اساسی برای تأمین قطعات آنها نیز بکنند چرا که کمبود قطعه از یک طرف و فروش قطعات با قیمت‌های بسیار بالا مشکلات چندانی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.