فروش اعتباری پیکاپ تاگا ویژه شب یلدا

قیمت‌های اعلامی به ریال بوده و با احتساب بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش‌افزوده و یک سال بیمه بدنه رایگان می‌باشد.

قطعه نیوز: شرکت خودروسازی پادرا به مناسبت شب یلدا برنامه فروش ویژه‌ای را برای پیکاپ تاگااعلام کرده است. این فروش به‌صورت اعتباری و محدود از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲/۰۹/۱۴۰۲ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۰۴/۱۰/۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

قیمت‌های اعلامی به ریال بوده و با احتساب بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش‌افزوده و یک سال بیمه بدنه رایگان می‌باشد.

هزینه شماره‌گذاری بر عهده خریدار  است.

سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت و بیمه بدنه به ذینفعی صنایع خودروسازی پادرا می‌باشد.

وجوه نقدی می‌بایست به‌حساب شرکت صنایع خودروسازی پادرا به شماره ۱۷۰۲۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۱ و یا شماره شبا IR160220170202114150739001 بانک توسعه تعاون واریز گردد.

در فیش واریزی، نام خریدار با نام واریز کننده وجه می‌بایست مطابقت داشته باشد و در ضمن چک اقساط حتماً بنام شخص خریدار و از نوع صیادی و سامانه‌ای (بنفش) باشد.

مدت تحویل ۱۵ روز کاری است. ایام تعطیلات رسمی و روزهای پنجشنبه روز کاری محسوب نمی‌گردد.

این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۲ آن /۱۰/ ۱۴۰۲ آغاز و صرفاً تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۲ اعتبار دارد و به درخواست‌های پس‌ازآن ترتیب اثر داده نخواهد شد و در ضمن در طی این مدت در صورت تکمیل ظرفیت، شرکت نسبت به متوقف نمودن این طرح و بخشنامه فروش محق خواهد بود.

شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجوهی که از زمان اعتبار این بخشنامه و یا تکمیل ظرفیت گذشته باشد نخواهد داشت و تحویل خودرو در قبال این‌گونه واریزی‌ها، صرفاً منوط بر تأمین مجدد موجودی خودرو و با قیمت بخشنامه جدیدم می‌باشد.

رنگ‌های موجود شامل آبی، سرمه‌ای، خاکستری، زرد و قرمز یاقوتی است.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.