جدیدترین فیس لیفت فونیکس با ویژگی های پیشرفته به صحنه آمد

تیگو ۷ پرو مکس ظرف ۹.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر ۷.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

قطعه نیوز: در رویدادی خیره کننده که پنجشنبه شانزدهم آذر ماه در هتل پارسیان استقلال برگزار شد، فونیکس با افتخار از خودروی تیگو ۷ پرو مکس رونمایی کرد تا مفهوم «همراهِ همیشه‌ی مسیر» را دوباره تعریف کرد. مراسم رونمایی، که با پروژه مسحورکننده ویدئو مپینگ شکوه خاصی به خود گرفته بود، زمینه را برای شبی پر از هیجان، سخنرانی‌ مدیران ارشد و فرصتی برای مهمانان برای برنده شدن جوایز از طریق قرعه‌کشی فراهم کرد.

ویدئو مپینگ: سمفونی بصری

این رویداد با نمایشی دیدنی از ویدئو مپینگ آغاز شد. یک فناوری پیشرفته که سطوح را به بوم‌های بصری پویا تبدیل می‌کند. همانطور که رقص نورها در سراسر محل برگزاری به تصویر درآمد تا مهمانان بیش از حد انتظار در داستان تکامل تیگو ۷ پرو مکس غرق شوند. این روش ارائه نوآورانه به طور یکپارچه هنر و فناوری را با هم ترکیب کرد و جوهر تعهد فونیکس را به جلو بردن مرزها در طراحی خودرو به تصویر کشید.

سخنرانی‌ رهبران فونیکس: چشم‌اندازی برای آینده

عضو هیئت مدیره شرکت به‌عنوان نخستین سخنران این مراسم در صحبت‌های خود به چشم‌انداز آتی فونیکس اشاره کرد و از محصول جدید به‌عنوان گواهی بر تعهد این برند برای ارائه نوآوری، ایمنی و یک تجربه رانندگی پایدار سخن گفت.

مدیرعامل شرکت، سخنران دیگر مراسم بود که از اعتقاد فونیکس به ارائه چیزی فراتر از انتظارات گفت و در ادامه افزود، تیگو ۷ پرو مکس، نشان‌گر باور فونیکس به توسعه مرزهای عملکرد و ورود به عصری جدید از تکنولوژی است.

مدیر مارکتینگ فونیکس نیز به‌عنوان آخرین سخنران مراسم از رسیدن به موعد رونمایی این محصول ابراز خرسندی کرد و در ادامه افزود عملکرد تیگو ۷ پرو مکس چیزی فراتر از خواست مشتریان خواهد بود. وی خاطر نشان کرد تیم بازاریابی ما با دقت تصویری را برای این وسیله نقلیه ایجاد کرده که حاکی از پویایی آن است. اطمینان داریم ویژگی‌های این محصول، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای سرنشینان رقم خواهد زد.

مراسم قرعه کشی و پایانی هیجان‌انگیز

شب ر ونمایی تیگو ۷ پرومکس با یک قرعه کشی هیجان انگیز به پایان رسید و به مهمانان این شانس را داد که از جوایزی نفیس بهره‌مند شوند. با اعلام اسامی برندگان خوش شانس، لایه‌ای از هیجان به این رویداد فراموش نشدنی افزوده شد و فونیکس نشان داد نه تنها برای ارائه محصولاتی با کیفیت، عزم راسخی دارد بلکه می‌کوشد از قلب هر گونه تعامل، لحظه‌ای به یاد ماندنی را به یادگار بگذارد.

 خودروی جدید فونیکس به‌عنوان محصولی فیس‌لیفت به موتور ۱.۶ لیتری TGDI و گیربکس دو کلاچه مجهز است و توانایی تولید نیرویی معادل ۱۹۷ اسب بخار را داراست. این خودرو که روندی تکاملی را طی می‌کند، با توجه به گذشته محبوبی که کارنامه خود می‌بیند، حالا با توجه به تجهیز به ۱۳ رادار از مجموعه همیار راننده (ADAS)، می‌تواند بیش از همیشه برای مخاطب جذاب باشد. خودرویی را تصور کنید که نه تنها شکوه گذشته خود را در بر می‌گیرد، بلکه به یک شاهکار فناوری و طراحی تبدیل می شود. خودتان را پشت فرمان تصور کنید که با اعتماد به نفس ناشی از ویژگی‌های پیشرفته و تجربه رانندگی هیجان‌انگیز در جاده‌ها پیمایش می‌کنید. حسی که فراتر از یک خودرو، سفری به آینده برتری خودرو است. تیگو ۷ پرو مکس، احساس انتظار برای یک ماجراجویی است. فونیکس از شما دعوت می‌کند تا این ماجراجویی خارق‌العاده را آغاز کنید.

سوال این است که در هنگام انجام این کار چه احساسی خواهید داشت. برای تجربه رانندگی فراتر از حد معمول آماده شوید. مسیر فوق العاده از اینجا شروع می شود.  فروش تیگو ۷ پرو مکس به زودی آغاز خواهد شد که نقطه پایانی بر انتظار علاقه‌مندان به این خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.