لاماری ایما خودروی برتر از نظر کیفی توسط ISQI اعلام شد

براساس گزارش ارزشیابی کیفی منتشر شده سازمان بازرسی ISQI خودروی لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور در صدر جدول خودروهای مونتاژی از نظر کیفی ایستاده و خودروی برتر از نظر کیفی در آبان ماه شناخته شده است.

قطعه نیوز: خودروی لاماری در ارزیابی کیفی و رسمی آبانماه شرکت بازرسی isqi در میان خودروهای رده سواری و خودرو سازان کشور رتبه اول را با امتیاز ۱۸.۳ به خود اختصاص داد و خودروی برتر از نظر کیفی شناخته شد.

 

دستیابی لاماری ایما به جایگاه خودروی برتر بازار از نظر کیفی در نتیجه یک کار تیمی منسجم در تمامی واحدهای مجموعه لاماری اعم از تیم انتخاب محصول و متعاقب آن تلاش مضاعف و پشتیبانی همکاران در بخش‌های مختلف هولدینگ‌ و‌ تیم های ساخت و تولید و پشتیبانی آرین پارس موتور و حمایت و هدایت مدیریت ارشد مجموعه محقق شد.

بخش ارزشیابی کیفی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال ۱۳۷۲ تاکنون، به عنوان نماینده سازمان‌های سیاست‌گذار صنعت خودرو، مسئولیت ارزشیابی تمامی خودروهای ساخت داخل را بر عهده دارد. از سال ۱۳۹۴ روش ارزشیابی خودرو به صورت استاندارد ملی و به منظور افزایش رضایت مشتریان از طریق هدایت آدیت به کشف عیوب عملکردی بیشتر و تأثیر حداکثری ایرادات ایمنی در تعیین سطح کیفی خودروها، انطباق منطقی‌تر سطوح کیفی خودروها با نظرات مشتریان و مقایسه کیفی خودروها در کلاس‌های قیمتی مرتبط به خود طراحی و اجرا شده است.

در این روش خودروها به دو طریق آدیت کامل و عملکرد مورد بازرسی قرار می‌گیرند و نتایج این ارزشیابی‌ها براساس نمره منفی اکتسابی از تلفیق دو روش آدیت و نیز شاخص‌های کاهنده کیفی مشخص و سطوح کیفی خودروها در حدود مجاز مصوب استاندارد ملی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند و ضمن مقایسه با اهداف تعیین شده جهت هر خودرو در پنج سطح قیمتی مختلف و با اختصاص یک تا پنج ستاره کیفی طبقه‌بندی و نتایج ارزشیابی‌ها به‌صورت ماهیانه به مراجع ذیربط، شرکت‌های خودروساز و رسانه ها ارسال می شود.

کسب رتبه اول ارزشیابی کیفی ISQI در آبان ۱۴۰۲ توسط لاماری ایما و عنوان خودروی برتر از نظر کیفی، موفقیت بسیار مهمی برای این خودرو محسوب می شود. اما باید در نظر گرفت که لاماری ایما با اتکا به پرفورمنس خوب و طراحی جذاب خود توانست به موفقیت بسیار خوبی در فروش دست یابد. اما اکنون نسخه استاندارد این خودرو از نظر سطح آپشنی نسبت به رقبا در موضع ضعف قرار دارد که با ورود نسخه لاماری ایما ایکس به بازار می توانیم شاهد ادامه موفقیت های این کراس اوور جذاب چینی باشیم.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.