گام اساسی فونیکس NEV در تحول صنعت خودرو

وزیر صنعت در مراسمی از پیشرفت های فونیکس NEV در زمینه توسعه خودروهای برقی بازدید کرد.

قطعه نیوز: در این رویداد، مدیران خودرو از تمرکز خود بر محصولات دوستدار محیط زیست تحت عنوان برند فونیکسNEV خبر داد. فونیکس NEV تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین-هیبرید، ضمن نمایش از جانب وزیر صمت تست شده و با ابراز رضایت ایشان همراه بود. فونیکس NEV اعلام کرد با هر یک از محصولات این برند، دو شارژر رایگان به خریداران تقدیم می‌شود.

تحول صنعت خودرو از حرف تا عمل

فونیکس NEV

از جمله مقامات حاضر در این مراسم می‌توان به علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، زاکانی، شهردار تهران و سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد. همچنین وزیر صمت، شهردار تهران و مدیرعامل مجموعه مدیران خودرو در این مراسم به سخنرانی پرداختند. وزیر صمت در صحبت‌های خود به اولویت دادن در حمایت از خودروسازان برقی خبر داد. شهردار تهران نیز از اهمیت تحول صنعت خودرو در کاهش آلودگی هوا سخن گفت. همچنین مدیرعامل شرکت مدیران خودرو درباره تلاش و سرمایه‌گذاری جدی این مجموعه با تمرکز بر فونیکس NEV برای توسعه محصولات دوستدار محیط زیست، سخنانی اظهار کرد.

خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین-هیبرید به‌عنوان محصول آتی فونیکس NEV بخش دیگری از این مراسم بود که با بازدید مسئولان و تست از جانب وزیر صمت همراه شد و وی به‌دنبال تست این محصولات به تمجید از سرعت توسعه محصولات فونیکس پرداخت.

خدمات فونیکس: از تحویل دو شارژر تا نصب Wallbox (ایستگاه شارژ خانگی)

فونیکس NEV

در راستای حمایت از مشتریانی که با ارجحیت دادن به دغدغه‌های زیست‌محیطی، برای خرید محصولات دوستدار محیط زیست اقدام می‌کنند، فونیکس NEV در کنار شارژر همراه که به مشتریان تقدیم می‌شود، یک دستگاه شارژر خانگی را نیز از طریق Home Service این برند در منزل یا محل مورد نظر خریداران نصب می‌کند. شارژر همراه با قدرت ۳.۶ کیلووات و والباکس با قدرت شارژ ۷ کیلووات، به مشتریان محصولات برقی و پلاگین-هیبرید فونیکس پیشکش می‌شود.

مدیران خودرو و در رأس آن، فاز NEV (New Energy Vehicles) از سبد محصولات برند فونیکس، نشان داده به‌عنوان پیشگام در زمینه تحول صنعت خودرو، در مقام عمل به گسترش خودروهای برقی جامه عمل پوشانده و از مرحله حرف و شعار فراتر رفته است. طبعا با حمایت‌های دولتی و ایجاد زیرساخت‌های عمومی برای شارژ این محصولات، گذار خودروسازان به سوی محصولات برقی و همچنین استقبال مشتریان برای خرید این محصولات، سرعتی مضاعف خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.