طیف حرکتی در شورلت بولت مدل ۲۰۲۰ بیش تر از نیسان لیف می شود

قطعه نیوز: طیف حرکتی کلی شورلت بولت برقی مدل ۲۰۲۰ در حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

در حالی که این رقم خیلی زیاد به نظر نمی رسد، طیف حرکتی کلی خودرو به ۲۵۹ مایل رسیده است که ۲۱ مایل بیش تر از شورلت بولت قبلی است.

شورلت بولت مدل ۲۰۲۰ با این به روز رسانی دارای طیف حرکتی بیش تر از نیسان لیف ۶۲ کیلووات ساعت (۲۲۶ مایل)، مدل ۳ تسلا (۲۴۰ مایل) و حتی هیوندای کونا برقی (۲۸۵ مایل) است. طیف حرکتی بیش تر این خودرو به لطف به روز رسانی هایی است که شورلت در تکنولوژی باطری آن اعمال کرده است. ظرفیت کلی باطری این خودرو از ۶۰ به ۶۶ کیلووات ساعت افزایش یافته که در نتیجه، طیف حرکتی جدیدی برای شورلت بولت ۲۰۲۰ به همراه داشته است.

این طیف حرکتی جدید به لطف تغییرات شیمیایی که مهندسان شورلت در سلول های باطری ایجاد کرده اند فراهم شده است. در عین حال، تاثیر این امر اگرچه اندک اما در ظرفیت شارژ باطری نیز قابل توجه است. در مورد باقی قسمت های شورلت بولت ۲۰۲۰ به نظر می رسد همه چیز بی تغییر باقی مانده است. دو آپشن رنگ جدید نیز برای این خودرو موجود است که شامل آبی Oasis و نارنجی متالیک با هزینه مازاد است.

شورلت بولت ۲۰۲۰ دارای موتور برقی ۲۰۰ اسب بخاری و قیمت ۳۷۴۹۵ دلار است. می توان انتظار داشت بولت ۲۰۲۰ با طیف حرکتی بیش تر أواخر سال جاری وارد نمایندگی های فروش شود.

منبع: خبر خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.