اولین سرویس دوره‌ ای وانت پیکاپ تاگا در نمایندگی رسمی

اولین سرویس دوره‌ای خودروهای پیکاپ تاگا در نمایندگی شاه‌پری واقع در شهر تهران انجام شد.

قطعه نیوز: نمایندگی شاه‌پری که بعنوان اولین نمایندگی رسمی شرکت پادران موتور معرفی شده است، طی هفته گذشته میزبان اولین نوبت از سرویس دوره‌ای خودروهای تاگا بود.

طبق قانون، خودروسازان و واردکنندگان موظف به ارائه خدمات رایگان تعمیر و تعویض قطعات در دوران گارانتی هستند. به همین منظور، شرکت‌ها متعهد می‌شوند در طول دوره گارانتی، کارکرد صحیح خودرو را تضمین کنند.

وانت پیکاپ تاگا محصول وارداتی شرکت پادران موتور، دارای گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتری است. مالکان این خودرو موظفند جهت استمرار گارانتی، سرویس‌های اولیه و دوره‌ای را به موقع انجام دهند.

جزئیات سرویس اولیه تاگا

بر اساس دفترچه راهنمای تاگا، مالک موظف است خودرو را در کارکرد مشخصی برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز ببرد.

انجام ندادن به موقع سرویس اولیه باعث ابطال گارانتی می‌شود. نمایندگی پس از انجام سرویس، بخش مربوطه را مهر و امضا می‌کند و مشخصات خودرو را ثبت می‌نماید.

سرویس‌های دوره‌ای برای کنترل وضعیت خودرو ضروری است. تاگا دارای ۶ سرویس دوره‌ای در طول دوران گارانتی است که باید به موقع انجام شود.

عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای باعث ابطال گارانتی می‌شود. مالک باید حداکثر تا ۵۰۰ کیلومتر قبل یا بعد از فواصل تعیین شده، خودرو را برای سرویس به نمایندگی ببرد.

انجام به موقع سرویس‌های اولیه و دوره‌ای، عملکرد بهینه خودرو را تضمین می‌کند. مالکان تاگا باید برای حفظ گارانتی، این سرویس‌ها را در نمایندگی‌های مجاز انجام دهند.

 

انجام اولین سرویس دوره‌ ای وانت پیکاپ تاگا در نمایندگی رسمی

این خودرو پیکاپ مجهز به موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۸۰۰ سی‌سی و تنفس توربوشارژ است که ۲۳۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این خودرو ۶ سرعته دستی است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۱۲ ثانیه می‌باشد. حداکثر سرعت این وانت پیکاپ ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و وزن آن ۲۰۵۰ کیلوگرم است. به طور کلی تاگا H وانت پیکاپی توانمند با عملکرد بالا در دسته خودروهای تجاری سبک چینی به شمار می‌رود.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.