نگاهی اهمیت استهلاک حداقلی و هزینه‌های نگهداری

کیفیت ساخت محصولات چینی به صورت محسوس و با سرعت قابل توجهی در حال افزایش است و همین مساله، بازارهای جهانی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

قطعه نیوز: با بررسی بازخورد مشتریان و همچنین تجزیه و تحلیل آماری در مورد میانگین دفعات مراجعه به تعمیرگاه به ویژه در یک سال نخست از خرید خودرو، می‌تواند اطلاعات جالبی را درباره کیفیت ساخت محصولات ارائه دهد. در بررسی به عمل آمده از نام‌های مطرح در خودروسازی کشور، نکته جالب توجه به جایگاه خودروهای چینی مربوط است. در واقع، بازخورد مشتریان نشان می‌دهد محصولات به‌روز این کشور، علاوه بر موفقیت در جذب مشتریان به واسطه جاذبه‌های پریمیوم، به لحاظ دوام و هزینه‌هاینگهداری نیز در قیاس با رقبای کره‌ای و ژاپنی، انتخاب بهتری هستند.

دوام و هزینه نگهداری در بازار:

کیفیت ساخت محصولات چینی به صورت محسوس و با سرعت قابل توجهی در حال افزایش است و همین مساله، بازارهای جهانی را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این افزایش کیفی، نتایج دیگری را ن هم به دنبال داشته که از آن جمله می‌توان به کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو اشاره کرد. به همین خاطر در ارزیابی اخیر بازار خودرو کشور پیرامون دوام و قابلیت اطمینان به محصولات، خودروهای چینی در قیاس با رقبای ژاپنی و کره‌ای خود، رضایتمندیبیشتری را از سمت مشتریان نشان داده اند.

با در نظر گرفتن احتمال اجرای واردات خودروهای دست دوم، طبعا این نکته برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است که انتخاب کدام گزینه به لحاظ هزینه‌هایجانبی، صرفه اقتصادی بیشتری دارد. به کارگیری تکنیکهای پیشرفتهمهندسی و استفاده از قطعات درجه یک در ساخت خودروها چیزی استکه در طول زمان، خود را بهتر نشان می‌دهد و از بار مالی خریداران براینگهداری خودرو می‌کاهد. آنچه در نهایت، خودروهای مونتاژ داخل را بیش از پیش متمایز کند، ارائه سالها خدمات پس از فروش رایگان است که ضمن تامین قطعات، آرامش خاطر مالکان را تضمین می‌کند.

به کارگیری بالاترین استانداردهای کیفیت:

اساس دوام و حداقلهزینه ها در نگهداری محصول، منوط به پیگیری مداوم برای تولید مبتنی بر بالاترین استانداردهای تولید است. خودروهای به‌روز چینی با به کارگیری اقدامات کنترل کیفی سختگیرانه در طول فرآیند تولید، توانسته‌اند این اطمینان را حاصل کنید که استانداردهایصنعت را برآورده کرده و در برخی موارد، از آن هم فراتر برود. این محصولات از انتخاب مواد اولیه تا روش‌های آزمایش دقیق، تحت بررسی دقیق قرار دارند. این تعهد به کیفیت که در محصولات جاری است، به مشتریان اطمینان می دهد که خودروی آنها آمادگی لازم برایارائه عملکرد مطلوب در طول زمان را داراست.

نکته اساسی دیگر در مورد برتری خودروهای مونتاژی در بازار کشور این است که به خاطر تیراژ قابل قبول، اغلب این محصولات، نمایندگی‌هایمتعددی را در سطح کشور دارند. شبکه گسترده نمایندگی‌ها ضمن کاهش اجرت تعمیر و قیمت قطعات، دسترسی به قطعات اصلی را نیز تضمین می‌کند و همین مساله موجب می‌شود این محصولات در قیاس با رقبای ژاپنی و کره‌ای خود، به لحاظ زمان صرف شده در فرآیند تعمیر نیز، بهینه‌ترباشند.

در این زمینه و از میان شرکت‌های فعال در مونتاژ خودروهای چینی، مواردی هستند که ضمن گستردگی شبکه نمایندگان در سطح کشور، حدی از اطمینان را نسبت به محصولات خود دارند که بعضا تا ۷ سال گارانتی برای این تولیدات در نظر گرفته اند. مالکان خودروهای چینی،چه در کوتاه مدت ویژگی‌های فنی، ظاهری و ایمنی را ملاک قرار دهند و چه عملکرد درازمدت را مد نظر داشته باشند، می توانند از اینکه سرمایه گذاری عاقلانه و رضایت بخشی  را انجام داده اند، آسوده خاطر باشند.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.