بهترین لاستیک های داخلی و خارجی را بشناسید

قطعه نیوز: اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که همی خواهید لاستیک خودروتان را عوض کنید اما نمی دانید که از چه برندی و چه لاستیکی بخرید، با خواندن این مطلب می توانید تصمیم بگیرید که لاستیک خودروتان را خارجی انتخاب کنید یا داخلی. هر چند که انتظار می رود که با حمایت از تولیدات داخلی، لاستیک داخلی انتخاب کنید اما این تصمیم را بگذارید برای زمانی که این مطلب را خوانده باشید.

شرکت های مختلفی در زمینه ی ساخت بهترین لاستیک تکنولوژی های روز و استاندارد های جهانی فعالیت دارند. و خوب است که این را بدانید نرمی، بادوامی، قدرت چسبندگی بالا و… فاکتور هایی است که لاستیک خوب می تواند دارا باشد. در ادامه بهترین لاستیک های داخلی و خارجی معرفی می شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که همی خواهید لاستیک خودروتان را عوض کنید اما نمی دانید که از چه برندی و چه لاستیکی بخرید، با خواندن این مطلب می توانید تصمیم بگیرید که لاستیک خودروتان را خارجی انتخاب کنید یا داخلی. هر چند که انتظار می رود که با حمایت از تولیدات داخلی، لاستیک داخلی انتخاب کنید اما این تصمیم را بگذارید برای زمانی که این مطلب را خوانده باشید.

شرکت های مختلفی در زمینه ی ساخت بهترین لاستیک تکنولوژی های روز و استاندارد های جهانی فعالیت دارند. و خوب است که این را بدانید نرمی، بادوامی، قدرت چسبندگی بالا و… فاکتور هایی است که لاستیک خوب می تواند دارا باشد. در ادامه بهترین لاستیک های داخلی و خارجی معرفی می شود.

بهترین لاستیک های ایرانی

کویر تایر

براساس تکنولوژی شرکت پیرلی ایتالیا و ماتادور جمهوری اسلواکی ساخته می شود و این شرکت در رده بندی جهانی قرار گرفته و لاستیک هایی با عاج های متناسب برای تمامی فصول دارد.

یزد تایر

در انواع مختلف لاستیک ها اعم از جاده ایی و شهری فعالیت دارد و با استفاده از تکنولوژی فردشتاین هلند محصولات  خود را روانه بازار می کند.

بارز

با خرید شرکت کانتیننتال آلمان در سال ۱۳۷۲ کار خود را در عرصه ی لاستیک سازی شروع کرد. گروه صنعتی بارز با تولید حدود ٧۵,٨٠٣ تن محصول در سال ١٣٩٢ رتبه اول در تولید تایر را بین کارخانجات تایرسازی داخلی به خود اختصاص داد.

دنا

در سال ۱۳۵۳ تحت عنوان بریجستون ژاپن شروع به کار کرد. در سال ۱۳۶۳ همه ی سهام بریجستون ژاپن به سازمان صنایع ملی منتقل شده و همزمان به شرکت تولیدی لاستیک دنا تغییر نام داده شد. دومین تولید کننده ی داخلی از نظر تناژ تولیدی است.

کیان تایر(البرز)

در سال ۱۳۳۷ تحت عنوان بی اف گودریچ تاسیس شد.در سال ۱۳۵۵ سهام واگذار می شود و بعد به نام کیان تایر تغییر نام داد.این شرکت موفق به تولید اولین لاستیک بابکت در ایران می شود.

بهترین برند لاستیک خارجی در ایران

بریجستون

یک برند قدیمی و با کیفیت در ایران که همیشه مورد استفاده قرار گرفته است.

یوکوهاما

مانند همتای خود در کشورش نیست ولی جز مطرح های این عرصه بشمار می رود.

هانکوک

کره ایی ها هم بازار خوبی درکشور ما دارند و محصولات آنها همیشه از کیفیت بالایی برخودار بوده است.

اپولو

برند هندی نسبت به سایرین معمولی تر کار می کنند و قیمت مناسب این لاستیک ها است که مورد استفاده قرار می گیرند.

دانلوپ

یک برند انگلیسی که نسبت به اوایل کار خود کمتر مورد توجه قرار گرفته است و کیفیتی معمولی را ارائه می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. حسین می گوید

    از کی تا حالا کنتینتال المانی شده ؟

    1. رضا می گوید

      از ابتدا تا به حال آلمانی بوده مقر هم در هانوفر هست پروفسور

  2. لاستیک کامفورسر نخرید می گوید

    لاستیک کامفورسر نخرید این میشه نتیجش
    این لاستیک من نو هست ۱ماه کار کرده پاره شده از بقل و باد میده. تاریخشم به روزه.
    نه آفرود رفته نه جاده . ۵۰۰ کیلومترم نرفته. ۲ تا باکم هنوز باهاش نرفتم.
    پولتون رو دور نریزید
    گارانتی هم قبولش نکرد. کارشناسشون گفت:
    ((مشمول گارانتی نمی باشد ، آسیب ناشی از صدمات جاده ای و برخورد))

    فیلمشم تو آپارات هست سرچ کنید : لاستیک کامفورسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.