از فردا؛ آغاز نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه خودرو تهران

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان صنعتگران و عموم بازدیدکنندگان است.

قطعه نیوز: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان صنعتگران و عموم بازدیدکنندگان است.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارائه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان به مدت ۴ روز (از ۲۲ تا ۲۵ مرداد) از ساعت ۸ تا ۱۵ برگزار می‌شود.
همچنین بر اساس اعلام ایران خودرو، دو خودروی دنا جوانان و تارا V ۴ در نمایشگاه قطعات خودرو تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو، در ۱۲۳ غرفه در سالن‌های ۴۰، ۴۱ و ۴۴ به اعلام نیازمندی‌ها در زمینه تامین قطعات، توسعه و تعمیق خودکفایی و معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود در تولید و تامین به‌روزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو خواهند پرداخت.

همچنین سمینار آموزشی هوش‌مصنوعی، تحول دیجیتال در صنعت‌خودرو و کارگاه ارائه سطح بلوغ دیجیتال زنجیره‌تامین برای ارتقای سطح دانش سازندگان در روز ۲۳ مرداد در سالن همایش خلیج فارس برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.