شاسی بلند جدید بی‌وای‌دی آمد

شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی یک شاسی‌بلند دیگر را برای تسلط بر بازار خودروهای برقی عرضه می‌کند.

قطعه نیوز: بی‌وای‌دی، پرفروش‌ترین برند خودروی چین، در کارخانه‌ سابق در پکن، از خودروی کاربردی اسپورت برقی جدید (دنزا N۷) رونمایی کرد و با ارائه این مدل به بخش پریمیوم کمک کرد.

این مدل که در شش نسخه عرضه می‌شود با قیمت اولیه ۳۰۱ هزار و ۸۰۱ یوان (۵۶ هزار و ۳۶۲ دلار سنگاپور) است که شرکت خدمات مالی آمریکایی مورگان استنلی اعلام کرد که تقریباً مطابق با انتظارات بازار برای ۳۰۰ هزار یوان است.

بر اساس گزارش بی‌وای‌دی در مراسم رونمایی در پکن با حضور صدها نفر، پنج خودروی شاسی بلند N۷ با رنگ‌های متفاوت به نمایش گذاشته شد، پیش‌فروش‌ها از ۲۰ هزار دستگاه از نمایشگاه خودرو شانگهای در آوریل گذشته است. این خودروی الکتریکی ابتدا در چین فروخته خواهد شد.

عرضه N۷ به دنبال معرفی یکی دیگر از شاسی‌بلندهای بی‌وای‌دی در اوایل سال جاری به نام U۸ یانگ وانگ این شرکت است. پس از آن این خودروساز مستقر در شنژن ماه گذشته از یک طیف رده بالاتر دیگر به نام Fang Cheng Bao که به معنی فرمول پلنگ ترجمه می شود، رونمایی کرد.

تحلیلگران اظهار کردند که بی‌وای‌دی قصد دارد در سه سال آینده دو شاسی بلند و سه سدان دیگر با محدوده قیمتی ۳۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار یوان معرفی کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت در ماه ژوئن رکورد ۲۵۱ هزار و ۶۸۵ خودروی با انرژی نو را به فروش رساند، در حالی که تحویل خودروهای تمام برقی آن تقریباً دو برابر شده و در سه ماهه دوم به بیش از ۳۵۲ هزار دستگاه رسیده است.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.