تلفیقی از قدرت و کارایی با تکنولوژی پیشرفته باتری

در دنیای امروز، آگاهی نسبت به اهمیت محیط زیست و زمین به‌عنوان گهواره تمدن بشر، افزایش می‌یابد و همگام با آن، روش‌های مختلفی برای حفاظت از محیط زیست به کار گرفته می‌شود.

قطعه نیوز: یکی از گام‌های اساسی کشورهای توسعه یافته در این مسیر و در راستای کاهش آلودگی هوا، جایگزینی سیستم حمل نقل مبتنی بر تکنولوژی‌های قدیمی و سوخت‌های فسیلی، با تکنولوژی‌های نوین است. در ایران هم برند فونیکس به‌عنوان نامی نوآور در صنعت خودرو، قصد دارد گام‌هایی اساسی در زمینه سازگاری با محیط زیست و انرژی‌های نو بردارد. پروژه‌ای کلان که با نام «جریان سبز فونیکس» شناخته می‌شود و تمرکز خود را در مقطع فعلی بر تکنولوژی نوین پلاگین هیبرید (PHEV) معطوف کرده است.

رکن اساسی و قابل توجه در تکنولوژی PHEV، این است که در عین سازگاری با محیط زیست و کاهش مصرف سوخت فسیلی، قدرت عملکرد خودرو با همان کیفیت موتورهای بنزینی پیش می‌رود. تعهد فونیکس به ایجاد وسایل نقلیه با ویژگی‌های کارایی و سازگاری با محیط زیست، در تمام جنبه‌های مهندسی محصول و طراحی، از فناوری‌های باتری گرفته تا قابلیت‌های شارژ، منعکس شده است. با پیوستن به دوره جدید از نوآوری و سازگاری با محیط زیست موسوم به «جریان سبز فونیکس» و بهره‌گیری از فناوری PHEV، رانندگان علاوه بر اینکه می‌توانند از قدت و عملکرد یک موتور بنزینی لذت ببرند، نقش مهمی هم در کاهش رد پای کربن خواهند داشت.

فونیکس به‌عنوان نخستین گام خود در این مسیر، قصد دارد عرضه «تیگو ۸ پرو e پلاس» در آینده نزدیک را اعلام کند. این محصول، نسل جدیدی از خودروهای شاسی‌بلند پلاگین هیبرید است که با استانداردهای بالای خود، خودرویی سازگار با محیط زیست و با عملکرد چشم‌گیر را مهیا کرده است. تیگو ۸ پرو e پلاس با فناوری پیشرفته PHEV و قابلیت‌های نوآورانه شارژ، می‌آید تا تحولی بزرگ را در صنعت خودرو رقم بزند.

تکنولوژی باتری در محصولات پلاگین هیبرید فونیکس:

تیگو ۸ پرو e پلاس، دارای یک سیستم پلاگین هیبرید قدرتمند است که دو موتور برقی و یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری را برای تجربه رانندگی یکپارچه و با کارایی بالا ترکیب می‌کند و مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی، تنها ۱.۵۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیستم PHEV بهبود مصرف سوخت و کاهش آلاینده ها را ارائه می‌دهد و آن را به گزینه ای ایده آل برای رانندگان آگاه به محیط زیست تبدیل می‌کند. فناوری پیشرفته باتری این محصول با ولتاژ ۳۵۰ ولت، برد تمام الکتریکی تا ۷۵ کیلومتر را با یک بار شارژ فراهم می‌کند و امکان رفت و آمدهای کوتاه و انجام کارهای سریع را بدون استفاده از یک قطره بنزین پدید می‌آورد. این باتری مجهز به سیستم مدیریت پیشرفته (BMS) است که وضعیت باتری را کنترل و عملکرد آن را بهینه می‌کند.

BMS همچنین تضمین می‌کند باتری به طور ایمن و کارآمد شارژ و دشارژ شود. باتری استفاده شده در تیگو ۸ پرو e پلاس، تحت شرایط مختلف آزمایش شده تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند در شرایط آب و هوایی سخت و زمین‌های ناهموار، مقاوم باشد. در خاتمه باید اشاره کرد فناوری باتری استفاده شده در باتری این محصول، یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در بازار امروز است. باتری لیتیوم یونی مورد استفاده در  تیگو ۸ پرو e پلاس، چگالی انرژی بالا، چرخه عمر طولانی و حداکثر کارایی را ارائه می دهد.

قابلیت شارژ نوآورانه:

یکی از نکات برجسته در مورد باتری محصول پلاگین هیبرید فونیکس، وجود امکان‌های مختلف برای شارژ است. تیگو ۸ پرو e پلاس، طیف وسیعی از قابلیت‌ها را ارائه می‌کند که شارژ کردن وسیله نقلیه را در خانه، محل کار یا در حال حرکت راحت و آسان می‌کند. رانندگان می‌توانند وسیله نقلیه را به یک پریز استاندارد وصل کرده و با استفاده از کابل شارژ قابل حمل آن را شارژ کنند. همچنین امکان‌های مختلفی در خودرو وجود دارد که بی نیاز از اتصال به برق و از طریق مواردی نظیر کارکرد موتور بنزینی یا انرژی تولید شده در هنگام ترمز، باتری‌ها را شارژ می‌کند. قابلیت‌های شارژ تیگو ۸ پرو e پلاس، آن را به گزینه‌ای سازگار با محیط زیست تبدیل کرده است، در حالی که طراحی شیک و جادار آن، راحتی و حس لوکس بودن را فراهم می‌کند. تیگو ۸ پرو e پلاس، مفهوم یک شاسی بلند پلاگین هیبرید را بازتعریف می‌کند تا فونیکس در خط مقدم این تحول پایدار قرار بگیرد.

با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی محصول، فونیکس دعوتی عمومی از مخاطبان دارد تا در تعهد به حمایت از محیط زیست، با این برند همراه باشند. فونیکس، بخشی اعظمی از توان و برنامه‌های خود را به ایجاد آینده‌ای پایدار تخصیص داده و اتکا بر فناوری PHEV گواهی بر تعهد این برند به نوآوری و فناوری پایدار است. تیگو ۸ پرو e پلاس به‌عنوان اولین عضو از جریان سبز فونیکس، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌کوشد استانداردهای جدیدی را برای تجربه سواری لوکس و رویکردی آگاهانه در قبال محیط زیست تعیین کند. این نام تجاری به گسترش محصولاتی باور دارد که نه تنها نیازهای خریداران را برآورده می‌کنند، بلکه رویای جهانی پاک‌تر را پیش می‌برند. فونیکس با ارائه وسایل نقلیه PHEV اطمینان دارد که این خودروها در دوران جدید نوآوری پیشگام خواهند بود و از مشتریان دعوت می‌کند با پیوستن به این جریان سبز، بخشی ازآینده هیجان‌انگیز فناوری رانندگی پایدار باشند.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.