سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در کارخانه اوهایو

جنرال موتورز اعلام کرد که ۹۲۰ میلیون دلار برای توسعه عملیات در کارخانه موتور دیزلی اوهایو به منظور تولید محصولات آینده کامیون‌های سنگین سرمایه‌گذاری کرده است.

قطعه نیوز: بزرگ‌ترین خودروساز ایالات‌متحده در ماه ژوئن با وجود اینکه قول داده است تا سال ۲۰۳۵ فروش خودرو‌های جدید بنزینی و دیزلی را به نفع خودرو‌های الکتریکی متوقف کند، بیش از ۳.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای حمایت از تولید نسل بعدی ICE اعلام کرده است.

جنرال موتورز همچنین در این ماه اعلام کرد که قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار برای ابزارآلات مجدد دو سایت تولیدی در فلینت میشیگان، برای آماده سازی نسل جدید کامیون‌های سنگین ICE و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در آرلینگتون تگزاس سرمایه‌گذاری کند.

جنرال موتورز همچنین ۲۱۰ میلیون دلار در مجمع کانادایی اوشاوا و ۶۳۲ میلیون دلار در فورت وین ایندیانا، برای نسل بعدی کامیون‌های استاندارد ICE اعلام کرد.

بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز، مانند سایر خودروسازان، با الزامات آلایندگی فزاینده کالیفرنیا و آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات‌متحده مواجه است و به افزایش کارایی مدل‌های احتراق داخلی و افزایش فروش مدل‌های بدون آلایندگی برای رعایت مقررات سخت‌گیرانه‌تر نیاز دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.