خودروی “اومودا ۳” را بشناسید+ عکس

یکی از محصولات جدید بازار کراس اورهای جهان که این روزها اسم آن زیاد به گوش می‌رسد، اومودا ۳ است. کراس اوری کامپکت که توانسته در مدت زمانی کوتاه، توجه زیادی را، به ویژه از طرف جوانان به خود جلب کند.

قطعه نیوز: سری خودروهای اومودا همگی یک ویژگی مشترک دارند: طراحی‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز با الهام از آینده، هنر، تکنولوژی و فشن. اما چطور این زبان طراحی، اومودا ۳ را به خودرویی جذاب تبدیل کرده‌است؟

در طراحی جلو این کراس‌اور از جلو پنجره  هندسی استفاده‌شده، ترکیبی که در کنار خطوط جذاب دی لایت کوانتومی، حس هیجان‌انگیزی از آینده و تکنولوژی را القا می‌کند. اما طراحی کناری این کراس‌اور ذهن شما را بیشتر به خود مشغول خواهد کرد. جایی که از جامپ کالرهای نارنجی در کنار المان برگرفته از پوست اژدها روی گلگیرها و آینه‌های جانبی استفاده‌شده است. در طراحی عقب نیز چراغ‌های دودی به‌هم‌پیوسته به کار گرفته شده‌اند تا این کراس اور در شب، جلوه‌ای جذاب به خود گیرد.

اما در بخش داخلی اومودا ۳ شما را هیجان‌زده‌تر خواهد کرد. زمانی که در این کراس‌اور را باز می‌کنید، اولین نکته که به چشمتان می‌‌خورد ترکیب دل‌نشین سه رنگ مشکی، سفید و آبی به‌کاررفته در کابین این خودرو است. اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود، کافیست کمی در جزییات دقیق شوید تا دوباره پوست اژدها را ببینید! البته این بار دورتادورتان! طراحی و تودوزی داخلی اومودا ۳ با استفاده از متریال باکیفیت و البته با همان الگو پوست اژدهاست.

ترکیبی که در کنار دکمه‌های پیانویی پنل، نورپردازی داخلی و دسته‌دنده خلبانی، کراس‌اور کامپکت اومودا را تبدیل به انتخابی هیجان‌انگیز برای نسل جوان می‌کند. از طرف دیگر، مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی تمام لمسی این کراس اور و شارژر وایرلس از جمله امکاناتی هستند که نه تنها در این سگمنت قیمتی در رقبای اومودا پیدا نمی‌شوند بلکه هنگام نشستن درون اومدا ۳، حس تکنولوژی را به شما القا می‌کنند. نظر شما درباره اومودا ۳ چیست؟

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.