انصراف ۵۰درصدی متقاضیان خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تعدادی از افرادی که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند.

قطعه نیوز: براساس زمان‌بندی اعلام‌شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیانی که تا ۱۰ خردادماه اولویت‌های خودرویی خود در مرحله دوم فروش یکپارچه را انتخاب کرده‌اند، بررسی شده و قرعه‌کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی صورت گرفته است. بر همین اساس با توجه به انجام قرعه‌کشی نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات در سامانه یکپارچه ۲۴ خردادماه اعلام خواهد شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در همین ارتباط گفت: قرعه‌کشی روز گذشته انجام شد و مطابق برنامه‌ریزی‌ها ۲۴ آذرماه نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات اعلام می‌شود.

وی گفت: تعدادی از افرادی که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند که همین امر باعث خالی شدن ظرفیت‌ها شده است. مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: در محصولات داخلی عدم واریز وجه از سوی متقاضیان ۲۰ درصد و در خودروهای مونتاژی این آمار به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.