خبری از ارزانی پژو ۲۰۷ با موتور ۲۰۶ نیست

اعلام قیمت جدید پژو ۲۰۷ نشان می دهد، خبری از ارزانی این خودرو آن هم با نصب موتور ۲۰۶ بر روی این خودرو نیست.

قطعه نیوز: ایران خودرو امروز در فراخوان مرحله نهم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو قیمت جدید پژو ۲۰۷ TU3 را اعلام کرد.

در اطلاعیه ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ (TU3) 323 میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است، اما نکته قابل توجه اینجاست ایران خودرو  قرار است موتور پژو ۲۰۶ که قبلاً در این شرکت تولید می‌شد و امروز با توقف تولید روبه رو شده است را برای کاهش قیمت تمام شده بر روی پژو۲۰۷ نصب کنند اما اعلام قیمت جدید این خودرو نشان می دهد خبری از ارزانی ۲۰۷ آنهم با نصب موتور ۲۰۶ بر روی این خودرو نیست.

ایران خودرو پیش از این پژو ۲۰۷ دنده ای فرمان هیدرولیک با موتور TU5 را به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده ای با فرمان برقی را با موتور (TU5) را ۳۱۸ میلیون تومان عرضه می کرد.

شورای رقابت در حالی قیمت ۲۰۷ جدید با موتور TU3 را ۳۲۳ میلیون تومان اعلام کرده که قرار بود این محصول اقتصادی و برای مردم به صرفه باشد اما امروز مصرف کنندگانی که این خودرو را پیش خرید کرده اند ناامید از ارزانی قیمت محصول جدید ایران خودرو باید هزینه بیشتر از مدل پژو ۲۰۷ دنده ای پرداخت کنند که این موضوع بسیار قابل تأمل است .

در حال حاضر خریداران با خودرویی روبه رو هستند که نه تنها ارزان نیست بلکه باید بیشتر از پژو۲۰۷ هزینه کنند و خودرویی با کیفیت پایین تر خریداری کنند.

سوال مشخص از شورای رقابت و ایران خودرو این است که پژو ۲۰۷ که موتور خودروی از دره خارج پژو ۲۰۶ را دارد براساس کدام پارامتر و شاخص باید گران تر از مدل فعلی پژو۲۰۷ باشد؟

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.