تجهیزات داخلی دوچرخه‌سواری قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی دارد

قطعه نیوز: رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: از تولیدات داخلی تجهیزات استفاده می‌کنبم که قابلیت رقابت با نمونه‌های خارحی را هم دارد.

خسرو قمری در مورد استفاده از تولیدات داخلی تجهیزات دوچرخه سواری بیان کرد: تولید کننده‌های داخلی تجهیزات دوچرخه سواری را خودشان تولید کردند که قابلیت  رقابت با نمونه‌های خارجی دارد و حتی از نمونه‌های مالزی، تایلند هم بالاتر است. همچنین قرار هست اولین نمونه تنه دوچرخه هم ساخته شود و در اختیار تیم های ملی قرار گیرد اگر تست های اولیه خوب باشد کم کم برای رده های سنی جوانان و استان‌ها تولید می کنیم و در نهایت در اختیار تیم های ملی قرار می گیرد.

او ادامه داد: قرار است دستگاه شبیه سازی ارتفاع که دستگاه کوچکی است هم ساخته شود که به ورزشکاران ما خیلی کمک خواهد کرد. چون ورزشکاران ما نیاز دارند گاهی اوقات شب‌ها در ارتفاع سطح بالا باشند و روزها پایین تمرین کنند که این مسئله هزینه و وقت زیادی می خواست و این دستگاه خیلی کمک می کند که نیازی به این رفت و آمدها دیگر نباشد. البته گفتیم تولید کننده مجوزهای ستاد نادو را بگیرد چون غلظت و هموگلوبین خود با این دستگاه بالا می رود از این رو برای اینکه مشکلی پیش نیاید باید از نادو مجوز لازم گرفته است.

قمری افزود: برای البسه با شرکتی صحبت کردیم و نمونه هایی تولید کردند و ما ایراد ها را گفتیم و لباس ها قرار است از داخل تولید شود و  کیفیت آن خیلی خوبی است. امیدوارم تا پایان سال بخشی از نیازهای تجهیزاتی ما مرتفع شود. ما در راستای بیانات مقام معظم رهبری از تولید داخلی حمایت می کنیم . همچنین نمایندگان سازمان بازرسی که در فدراسیون ما مستقر بودند تاکید داشتند با حمایت از تولید کننده های داخلی بخشی از نیاز های خود را مرتفع کنیم که این کار را هم داریم انجام می دهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.