ماهیندرا Thar وارد نسل جدید خود می شود

قطعه نیوز: نسل کنونی ماهیندرا Thar به پایان دوره تولید خود نزدیک شده و به زودی با مدل نسل بعدی خود جایگزین خواهد شد.

ساخت نسل بعدی ماهیندرا Thar در دست اجرا است و به تازگی در حال تست در جاده های عمومی دیده شده است.

ماهیندرا Thar مدل ۲۰۲۰ دارای تغییراتی اسپرت بوده و برخلاف مدل نسل اول خود بر ویژگی های رفاهی متمرکز خواهد بود تا به عنوان شاسی بلندی روزانه شناخته شده و به فروش بهتر این خودروساز کمک کند. مدل نسل جدید این خودرو کمی بزرگ تر خواهد شد.

این خودرو دارای عناصر طراحی کلاسیک همچون جلوپنجره عمودی هفت بخشی نمادین، چراغ های راهنمای نصب شده روی گلگیر جلو، کاپوتی تخت و عریض، چراغ های جلوی هالوژنی گرد، چراغ های عقب عمودی و در صندوق عقبی با لولای کناری و یک لاستیک یدک روی آن خواهد بود.

ماهیندرا تمرکز ویژه ای بر راحت تر شدن Thar مدل ۲۰۲۰ داشته است. این مدل جدید دارای ساختار کابینی کاملا جدید با داشبورد تمام مشکی بازطراحی شده، پانل تجهیزات آنالوگ- دیجیتال با MID بزرگ، فرمان چندمنظوره نوین، دریچه های هوای گرد و کنترل های جدید تهویه هوا با روکش نقره ای خواهد بود. هم چنین صندلی های این خودرو دارای دوخت متضاد و ابر بیش تر به منظرو راحتی بیش تر خواهند بود.

نسل بعدی ماهیندرا Thar مبتنی بر شاسی های ladder-frame خواهد بود تا با استانداردهای تست تصادف BNVSAP منطبق شود که از ۱ اکتبر ۲۰۱۹ اجرا می شوند.

زیر کاپوت این خودرو موتور تازه ساخته شده BS-VI ۲.۰ لیتری دیزلی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر تعبیه خواهد شد. یک گیربکس دستی شش سرعته به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می شود.

منبع: خبر خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.