هزینه های اضافی مردم را کاهش می دهیم

قطعه نیوز: رییس هیات مدیره تعاونی تعمیرکاران خودرو فاوا گفت: یکی از دردسرهای خودروسواران این است که نمی دانند کدام یک از تعمیرگاه های سطح شهر دارای مجوز بوده و گاهی این مساله هزینه زیادی را روی دست آنها می گذارند که تلاش اتحادیه این است که این مشکلات را کم کند.

علیرضا صفا صفت در گفت و گو با قطعه نیوز با اشاره به اینکه راه اندازی یک نرم افزار به اسم ” اتو اپ” در حوزه تعمیرات دغدغه ۸ ساله اعضای هیات مدیران وقت و کنونی اتحادیه تعمیرکاران بود و هست، تاکید کرد: این اعضاء می خواستند راهی را بیایند تا با آموزش درست شکایت هایی که هر روز از تعمیرکاران نابلد و قطعات نامرغوب می شد را کم کنند.

او افزود: بعضا دیده می شد ناآگاهی و آشنا نبودن مکانیک ها با ساختار خودروهایی که تازه وارد بازار ایران شدند صاحبان این خودروها را با مشکل جدی تری روبرو می کرد، از این رو انگیزه متولیان برای راه اندازی نرم افزاری که هم بتواند به مردم کمک کند هم تعمیرکاران آموزش دیده را به همگان معرفی کند بالا رفت.

صفا صفت با تاکید بر اینکه این اپلیکشین از هفته آینده روی همه گوشی های اندرویدی و ای او اس قابل دسترسی است، گفت: در این نرم افزار ۵ هزار تعمیرکار مجوزدار به مردم معرفی شده اند و اگر کسی در منطقه ای ناآشنا یا مشکل خرابی خودرو مواجه شد به راحتی می تواند با این نرم افزار نخستین تعمیرگاه را پیدا کند و از آنها کمک بگیرد.

رییس هیات مدیره تعاونی تعمیرکاران خودرو فاوا، نمایش آدرس دقیق، شماره تلفن، جواز و حتی قیمت تعمیر هر بخش از خودرو در این نرم افزار را از ویژگی های بارز ” اتو اپ” دانست و گفت: اگر مردم پس از تعمیر خودرو از کار تعمیرکار راضی باشند می توانند به امتیاز دهی به آنان، اعضای اتحادیه را در شناسایی تعمیرکاران برتر شناسایی کنند.

او افزود: تعمیرکاران هم ازاین امتیازدهی ها می توانند در زمان تمدید جواز و امتیازهایی که از سوی اتحادیه به آنها داده می شود بهره مند شوند.

صفا صفت در پاسخ به این پرسش که این کار موازی کاری با خدمات ایران خودرو یا سایپا نیست، گفت: اگر در سطح کلان نگاه کنید هر فروشگاهی را که کالایی را می  فروشد نهاین بین ۵ سال تا ۱۰ سال خدمات ارائه می دهد و بعد از آن هیچ خدماتی ارائه نمی کند.

او ادامه داد: در حال حاضر امدادهای ایران خودرو و سایپا شامل ماشین های کاربراتوری نمی شود یعنی زمانیکه تماس گرفته می شود اگر بگویید خودرو کاربراتوری است می گویند خدمات شامل این خودروها نمی شود .

این مقام مسوول افزود: در حال حاضر میلیون ها نفر هستند که خودروی کاربراتوری دارند و هنوز دارند از آن استفاده می کنند آیا اینها نباید خدمات دریافت کنند؟ تعداد این خودروها انقدر زیاد است که نمی توان فعلا انها را از رده خارج کرد پس باید برای آنها کاری کرد.

صفا صفت اظهار امیدواری کرد که ” اتو اپ ” بتواند بخشی از مشکلات مردم در این زمینه را پوشش دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.