با “اتو اپ” در خیابان نمی مانید

قطعه نیوز: شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که برایتان پیش آمده که در خیابان یا اتوبان های شهر ماشین تان خراب شده و به کسی یا جایی دسترسی نداشتید؛ اگر با چنین مشکلی روبرو شدید بهتر است بدانید که دیگر این اتفاق برای شما رخ نخواهد داد زیرا اتحادیه تعمیرکاران خودرو پس از چندین ماه تلاش و ممارست توانستند استارت آپی را راه اندازی کنند که به خودروسواران در مواقع لازم کمک و امداد رسانی کند.

با دانلود و نصب ” اتوآپ” می توانید محل خرابی خود را جانمایی کنید تا نخستین تعمیرگاه نزدیک به شما درخواستتان را پاسخ دهد و تعمیرکار خود را برای کمک اعزام کند.

همه تعمیرکاران اتو اپ مجوز دارند

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو درحاشیه رونمایی از این اپلیکیشن گفت: هموطنان به محض ورود به اپلیکیشن اتحادیه می‌توانند به هنگام خرابی خودرو نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های صنفی دارای جواز کسب را پیدا کرده و یا از خدماتی مانند حضور تعمیرکار در محل یا خرید آنلاین قطعات اصل بهره بگیرند.

علیرضا نیک آئین گفت: در بازرسی های صورت گرفته به مواردی برخوردیم از جمله جواز های تقلبی ونداشتن پرونده که تشخیص آن برای مردم دشوار است. پس با هم فکری هایی که در مجموعه انجام شد دریافتند که مردم ازحالت سنتی خارج شده و به دنیای نرم افزار و مدرن روی آورده اند.

وی با تاکید بر اینکه این نرم افزار را طراحی کردیم که افراد با استفاده از آن در هرمکان و زمانی و معرفی نوع خودرو بتوانند از سرویس های تخصصی خودروی خود استفاده کنند، افزود: این نرم افزار تنها کسانی که جواز دارند را معرفی می کند واین برنامه خیلی تخصصی وگسترده است،ایجاد شغل برای افراد و تعمیرکاران مجاز از یک سو و ایجاد اطمینان در مالکان خودرو برای تعمیر وسیله نقلیه شان از سوی دیگر از اهداف اصلی راه اندازی این اپلیکیشن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.