برترین نماینده سابق نگین خودرو به پادرا خودرو پیوست

شاهپری که یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌ها در بخش فروش و خدمات پس از فروش رنو در ایران است؛ به عنوان اولین نماینده فروش و خدمات پس از فروش تاگا معرفی شد.

 

پیکاپ تاگا بر اساس خودروی ژاپنی ایسوزو ساخته شده است و مشخصات فنی آن تا حدود زیادی شبیه به این خودرو است؛ درواقع یک خودروی قوی چینی با مشخصات ژاپنی است که آن را به یک گزینهٔ خوب در بازار ایران تبدیل می‌کند.

سال‌های قبل پیکاپ‌های ژاپنی در ایران مونتاژ می‌شدند و یکی از آن‌ها ایسوزو بود؛ حالا پیکاپ تاگا با قدرت ایسوزوی قدیمی وارد بازار شده و ما شاهد عرضهٔ نسخهٔ چینی این خودرو هستیم.

یکی از شرکت‌های خوشنامی که پیکاپ تاگا را در ایران عرضه خواهد کرد؛ صنایع خودروسازی پادرا است.

صنایع خودروسازی پادرا بهترین و هوشمندانه‌ترین روش برای خرید پیکاپ‌های مدرن است و به شما کمک می‌کند که خودروی موردنظرتان را با اطلاعات و آگاهی کامل انتخاب کرده و خیلی  سریع و آسان تهیه کنید.

شاهپری اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پیکاپ تاگا است.

پیکاپ تاگا در نمایندگی فروش شاهپری با قیمتی نمایندگی و خدمات پس از فروش گسترده عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید خانواده شاهپری در صنعت خودرو سابقهٔ زیادی داشته و با خوشنامی فعالیت می‌کند.

اکنون در کنار سایر فعالیت‌های خود در بخش خدمات خودروهای تویوتا، رنو و لکسوس، این بار به عنوان اولین نماینده فروش و خدمات پس از فروش پیکاپ تاگا فعالیت خواهد کرد.

پیکاپ تاگا چینی با همکاری صنایع خودروسازی پادرا و نمایندگی فروش شاهپری وارد بازار خودرو کشور شده و پیش بینی می‌شود حضور موفقی در این بازار داشته باشد.

همچنین این پیکاپ با برند اصلی تاگا به دست شما خواهد رسید و برخلاف خودروهای چینی دیگر، فرایند ری برندینگ در آن رخ نمی‌دهد.

شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت پیکاپ تاگا، شرایط فروش و خدمات پس از فروش با مشاورین شاهپری تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.