انتقادات به طرح فروش آخر سال ایران خودرو

سخنگوی وزارت صمت گفت: از آنجا که ایران خودرو نتوانست طرح فروش فوق‌العاده آخر سال را خوب اجرا کند باید اشکالات را رفع کند و به مردم پاسخگو باشد.

قطعه نیوز: امید قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتقاد از مشکلات به وجود آمده برای ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، گفت: وظیفه این شرکت پاسخگویی و رفع اشکالات است.

در این پیام قالیباف آمده است: شرکت ایران خودرو متأسفانه نتوانست طرح فروش فوق‌العاده آخر سال خود را خوب اجرا کند. متقاضیان در مراحل مختلف ثبت‌نام با اشکال مواجه شدند. وظیفه این شرکت پاسخگویی و رفع اشکالات است؛ وزارت صمت علاوه بر حمایت از تولید وظیفه دفاع از حقوق مردم را نیز دارد و اجازه تضیع حق متقاضیان را نمی‌دهد.

روز گذشته متقاضیان خرید خودرو از شرکت ایران خودرو اعلام کردند که علی‌رغم افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه لینک ثبت‌نام برای‌شان باز نمی‌شود و امکان ثبت‌نام را ندارند. البته پس از مطرح شدن این مسائل این شرکت در اطلاعیه‌ای دلایل این مسئله را توضیح داد و عنوان کرد که هر متقاضی پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه در چه زمانی امکان ثبت‌نام و انتخاب خودرو را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.