گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی در تیرماه ۹۸ منتشر شد

قطعه نیوز: گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در تیرماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد.

به گزارش قطعه نیوز، ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی در تیرماه ۹۸ در حالی صورت گرفته است که تعداد کل خودروی تولید شده در این ماه، ۵۵ هزار و ۲۳۸ دستگاه بوده است که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. همچنین کل خودروهای تولید شده در این ماه، شامل ۴۴ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۰ مدل در گروه سنگین است.

در گروه سبک، بخش وانت در سطح قیمتی یک خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

در بخش سواری خودروهای سبک در سطح قیمتی یک نیز خودروی نیومزدا ۳ با دریافت چهار ستاره کیفی، در سطح قیمتی دو خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن ۳C با اخذ پنج ستاره کیفی، در سطح قیمتی سه خودروهای۳۰B و چانگان ۳۵CS و در سطح قیمتی چهار خودروهای تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو SD 207 اتوماتیک، پارس تندر، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با چهار ستاره کیفیت، بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل در این ماه را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است مقایسه جدول سطوح کیفی خودروهای سبک در تیر ماه، تفاوت چندانی با وضعیت کیفی خودروها در ماه پیش از آن نداشته است.

جدول مقایسه سطوح کیفیت خودروهای سبک در خردادماه و تیرماه ۱۳۹۸
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.