سایت فروش لاستیک دولتی در دسترس نیست

با وجود اینکه وزارت صمت از فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب از ۱۵ اسفند امسال خبر داده بود اما سایت ثبت‌نام، از دسترس خارج شده است.

قطعه نیوز: روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ بود که امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت،‌ از (برنامه وزارت صمت برای تنطیم بازار تایر) گفت و ‌اعلام کرد: طرحی مشترک بین وزارت صمت با انجمن صنعت تایر برای تنظیم بازار تایر ایجاد شده است که براساس آن شرکت‌های تولیدکننده تایر سواری با افزایش تولید و اصلاح توزیع نسبت به مدیریت قیمت لاستیک اقدام می کنند و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هم با متخلفان و محتکران برخورد خواهد کرد.

به گفته قالیباف، با همکاری مشترک وزارت صمت، انجمن تایر و سازمان حمایت، متقاضیان لاستیک سواری، ابتدا از طریق پلتفرم‌های منتخب فروش کالا ثبت نام می‌کنند و از طریق همان پلتفرم نسبت به زمان و محل خرید لاستیک اطلاع رسانی می شوند و در نهایت با مراجعه به فروشگاه تعیین شده وجه را پرداخت و تایر را خریداری می‌کنند؛ هیچ محدودیتی برای فروش اینترنتی تایر لحاظ نشده است و با توجه به همین موضوع و نظارت بر رعایت قیمت ستاد تنظیم بازار انتظار می‌رود شاهد روند کاهشی در قیمت بازار تایر باشیم.

 دو روز پس از اعلام این خبر و در روز ۱۴ اسفند وزارت صنعت، معدن و تجارت در خبر دیگری که آن نیز با عنوان (عرضه لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب ار ۱۵ اسفند) از فروش لاستیک سواری با قیمت مصوب خبر داد.

براساس اعلام این وزارتخانه مقرر شد که از روز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب از طریق پلتفرم‌های معرفی شده انجام  شود و مقرر شد که متقاضیان تایر از طریق پلتفرم‌های معرفی شده در وبسایت  بتوانند فروشگاه‌هایی که تایر با قیمت مصوب می‌فروشند را شناسایی کنند.

اما مراجعه متقاضیان به وبسایت مذکور به آدرس (‌Tire.iraninanasnaf.ir) از روز گذشته ۱۵ اسفند تاکنون، حاکی از آن است که این سایت در دسترس نیست و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان خرید تایر وجود ندارد.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.