آغاز ثبت‌نام برای خرید لاستیک با قیمت مصوب دولتی

ثبت‌نام اینترنتی برای خرید لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی توسط چند شرکت تایرساز داخلی ایران‌تایر و کویر تایر فعال شده و برای شرکت بازر نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

قطعه نیوز: شرکت‌های تایرساز داخلی کویر تایر، ایران‌ تایر و بارز  فروش اینترنتی محصولات خود با قیمت مصوب دولتی را آغاز کرده تا لاستیک‌ها با قیمت مصوب دولتی مستقیماً به دست مصرف‌کننده‌ نهایی رسیده و متقاضیان بتوانند با قیمت کمتر از نمایندگی‌ها و بازار دو حلقه تایر خریداری کنند.

در شرایط خرید محصولات کویر تایر آمده است که جهت خرید، ابتدا باید در سامانه ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری کنید، با هر کدملی و پلاک خودرو، امکان خرید یک جفت تایر در هر شش ماه فراهم است و مشخصات خودرویی ثبت‌نام شده بایستی با مشخصات مندرج در کارت خودرو تطابق داشته باشد؛ در غیراینصورت سفارش لغو خواهد شد.

مبلغ نهایی قابل پرداخت شامل قیمت مصوب تایر، هزینه حمل (به ازای هر حلقه تایر ۵۰ هزار تومان) و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد) خواهد بود. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت چهار الی هشت روز کاری (از زمان تکمیل فرآیند خرید)، توسط اداره پست تحویل خریدار با ارائه اصل کارت ملی صورت خواهد پذیرفت. محصولات کویرتایر دارای چهار سال گارانتی است.

طبق اعلام شرکت بارز، فروش اینترنتی محصولات این گروه صنعتی به زودی آغاز خواهد شد.

در شرایط خرید لاستیک دولتی از محصولات ایران‌تایر نیز آمده است که با هر کدملی و پلاک خودرو، در راستای توزیع همگانی سهمیه تایر امکان خرید یک جفت تایر در هر سال فراهم است، در جهت تسهیل فروش و تحویل خودرو، سامانه نوبت دهی اینترنتی ایجاد شده که پس از ثبت درخواست و تعیین نوبت مراجعه، مشتری می‌تواند به آدرس فروشگاه عرضه مستقیم شرکت مراجعه و با ارائه مدارک درخواستی تایر خود را تحویل گیرد.  ضمن اینکه در فروشگاه عرضه مستقیم پذیرش پول نقد مجاز نیست و پردخت وجه صرفا  از طریق کارت بانکی مقدور است.

کلیه تایرهای رادیال سیمی سواری عرضه شده دارای چهار سال و تایرهای نخی وانتی و باری دارای سه سال گارانتی، در قبال عیوب ناشی از فرآیند تولید هستند.

متقاضیان خرید از شرکت کویرتایر می‌توانند با مراجعه به سایت‌های این شرکت‌های تایر ساز مراجعه کنند.

 

منبع:ایسنا

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.