ایران خودرو به جای وعده فروش فکری به حال سایت خراب خود کند

چند روز پیش بود که مدیرعامل ایران خودرو سخن از بزرگترین پیش فروش تاریخ به میان آورد اما امروز سایت ایران خودرو همراه با بزرگترین پیش فروشش از دسترس خارج شد.

به گزارش قطعه نیوز: براساس اعلام ایران خودرو امروز نخستین مرحله فروش محصولات این شرکت تحت عنوان فروش فوق العاده عادی، مادران و خودروهای فرسوده رأس ساعت ۱۰ آغاز شد.

اما این بار هم همانند فروش های اینترنتی، سایت فروش از دسترس متقاضیان خارج شد و مشتریان خرید خودرو سرگردان در تلاش برای ثبت نام بودند.

نکته قابل توجه اینجاست چند روز گذشته مدیرعامل ایران خودرو سعی داشت با رنگ لعابی خاص وعده بزرگترین پیش فروش محصولات خود را بدهد، اما در مقام اجرا این وعده هم تو خالی در آمد و خبری از فروش سازمان یافته خودرو برای مدیریت بازار نشد.

به نظر می رسد مدیریت ایران خودرو به جای این وعده ها باید فکری به حال زیر ساخت فنی این شرکت کند تا مردمی را که با شگردهای خاص به سمت خرید خودروهای خود کشانده سرگردان نباشند.

در حال حاضر بیش از ۸ ساعت از آغاز ثبت محصولات ایران خودرو گذشته و همچنان سایت اخطارهای مختلفی را به متقاضیان نشان می دهد و خبری از رفع ایرادات فنی سایت این شرکت خودروسازی نیست.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.