عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

پای فیدلیتی و دیگنیتی درحالی برای مرتبه دیگر به بورس کالا باز شده که قرار است طی عرضه این دو خودرو، برای نخستین مرتبه دیگنیتی پرستیژ هم در بستر این بازار عرضه شود.

قطعه نیوز: بورس کالا در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذرماه میزبان ۸۰۶ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی متعلق به بهمن موتور است که از این تعداد عرضه، برای نخستین بار، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه می‌شود.

قرار است ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روز ۲۱ آذر روی تابلو برود. همچنین ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا روز ۲۲ آذر عرضه می‌شود که از این تعداد، ۵۳ دستگاه سفید تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۵۴ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

برای نخستین بار در بورس کالا، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ روز ۲۳ آذر عرضه می‌شود که قیمت پایه این خودرو ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. عرضه‌های دیگنیتی پرستیژ شامل ۲۶ دستگاه سفید تریم مشکی، ۲۶ دستگاه سفید تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

شرایط خرید دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

مهلت ثبت سفارش فیدلیتی ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ آذر، مهلت ثبت سفارش دیگنیتی ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ آذر و مهلت ثبت سفارش دیگنیتی پرستیژ که قرار است ۲۳ آذر روی تابلو معاملات برود ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آذر اعلام شده است. درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروهای عرضه شده بهمن موتور در دو هفته آینده ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن‌ها ۲۳ بهمن سال جاری  است.

هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز شرکت را از طرق پورتال فروش شرکت بهمن موتورانتخاب کنند. خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

هزینه ها برای تمامی خودروها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است و برای دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال و برای دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۷ ریال است. همه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.