خودروهای فاقد معاینه فنی در انتظار فک پلاک

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به رصد و اعمال قانون خودوهای فاقد معاینه فنی تاکید کرد: در کنار این مسئله خودروهایی که دارای نقص فنی واضح باشند متوقف و فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام خواهند شد و از تردد آنها ممانعت می‌شود.

قطعه نیوز: سردار محمدحسین حمیدی در حاشیه طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی صددرصد پلیس برای فصل سرما اظهار کرد: پلیس تمام توان خود را با استفاده از ظرفیت موجود و همکاری با سایر بخش‌ها به کار خواهد گرفت و مانور امروز نیز برای اعلام این آمادگی است.
وی تصریح کرد: اگر شرایطی ترافیکی به دلیل بارندگی‌ها سنگین شود باید بتوانیم آن را مدیریت کنیم و بر همین اساس تمام نیروهای پلیس در سطح شهر تهران آماده‌باش خواهند بود.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه حجم سفرها بیش از ظرفیت شبکه‌های معابر است گفت: در طول طرح زمستانی با تجهیزات بیشتر حضور پیدا خواهیم کرد.

سردار حمیدی در پایان با اشاره به رصد و اعمال قانون خودوهای فاقد معاینه فنی تاکید کرد: در کنار این مسئله خودروهایی که دارای نقص فنی واضح باشند متوقف و فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام خواهند شد و از تردد آنها ممانعت می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.