آسنا توربو دنده ای بزودی به بازار می آید

آمیکو به صورت رسمی اعلام کرد که بزودی نسخه توربو و دنده دستی آسنا به بازار عرضه می شود.

قطعه نیوز: در حال حاضر دو تیپ از آمیکو آسنا در بازار وجود دارد. نمونه اول که نسخه دنده ای با پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی است و به عنوان نسخه اولیه این پیکاپ دو دیفرانسیل شناخته می شود. نمونه دوم هم که با تیراژ محدود تولید شده است، به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک مجهز بوده و در بحث تریم داخلی تغییراتی در آن نسبت به نسخه دنده دستی دیده می شود.

مشخص است که آمیکو برنامه عرضه نسخه جدید آسنا دنده ای را دارد. در نسخه جدید آسنا دنده دستی قرار است تا از پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو ۴K22 استفاده شود. این پیشرانه ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند و در حال حاضر بر روی خودروهایی مانند مکث کلوت و آسنا اتوماتیک نصب است.

جعبه دنده در آسنا جدید از نوع ۶ سرعته دستی است و مکانیزم انتقال قدرت مشابه به نسخه های دیگر را دارد. در بخش کابین آسنا توربو دنده ای، تریم داخلی شبیه نمونه اتوماتیک شده و داشبورد، رودری ها، کنسول مرکزی و… تغییر کرده است. همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی هم بر روی این پیکاپ دو دیفرانسیل نصب شده است.

آن طور که مشخص است، آسنا توربو دنده دستی به امکاناتی مانند تریم داخلی چرم مصنوعی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، کروز کنترل، سنسور نور، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، قفل دیفرانسیل محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز و… مجهز خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.