صادرات خودرو به ارمنستان در حال انجام است

خودرو

رئیس سازمان توسعه تجارت، گفت: ارمنستان سفارش گذاری ۲۰۰ دستگاه خودرو از ایران داشته است که این خودروها به تدریج در حال ارسال هستند.

قطعه نیوز: هیأت هفت نفره پارلمانی ارمنستان به ریاست رئیس گروه دوستی ایران و ارمنستان پارلمان این کشور با حضور در تهران با وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت دیدار و گفتگو کرد.

«سید رضا فاطمی امین» وزیر صمت در ادامه این دیدار با استقبال از ایجاد توسعه تجارت با ارمنستان گفت: آماده توسعه تجارت با ارمنستان، ایجاد خط تولید لوازم خانگی در ارمنستان و همکاری‌های خودرویی با این کشور هستیم.

همچنین در این دیدار «علیرضا پیمان پاک» رئیس سازمان توسعه تجارت، نیز به اقدامات انجام شده دو کشور برای کاهش عوارض جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بزودی شاهد تغییراتی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی و ارمنی جهت حضور مشترک در بازار روسیه و توزیع کالا، گفت: مرکز تجاری ایران در ایروان آماده بهره برداری است و طی ۲ هفته آینده افتتاح می‌شود.

پیمان پاک با اشاره به ایجاد اتاق تهاتر میان ۲ کشور، افزود: لیست کالاها به تأیید هر دو طرف رسیده و شرکت کارگزار نیز مشخص شده و متن نهایی قرارداد در حال آماده شدن برای امضاست.

رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه، بیان کرد: ارمنستان سفارش گذاری ۲۰۰ دستگاه خودرو ایران داشته است، که این خودروها به تدریج در حال ارسال هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.