غلبه بر تحریم ها دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور است

استقلال صنعتی

مدیرعامل ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این هفته، غلبه بر تحریم ها را نیز دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور دانست.

قطعه نیوز: پیام «مهدی خطیبی» به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی امروز تبدیل به یک الگوی پیشرفت، مقاومت و پایداری در برابر سختی‌ها و دشواری‌ها شده و این مهم بر هیچ انسان آزاده‌ای در سراسر جهان پوشیده نیست.

بی تردید مدیران، مسوولان، کارگران و جوانان این مرز و بوم رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و کسب دستاوردهای بی‌شمار در عرصه‌های علمی و صنعتی را مدیون پای‌مردی قهرمانان وطن در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و با تأسی از راه و هدف آن مردان خداجو، امروز در عرصه‌های دیگری با پلیدی‌ها و محدودیت‌ها مبارزه می‌کنند.

امروز صنعت خودرو ایران یکی از مهم‌ترین جبهه‌های دفاع مقدس و صیانت از سرمایه‌های عظیم صنعتی در ایران سرافراز و غلبه بر تحریم‌ها مصداق بارز دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور است. چه بسا در این مسیر مهندسان، متخصصان و دانشمندان ایرانی با تمام توان خود در مسیر فتح مرزهای جدیدی از تکنولوژی و دانش فنی گام بر می‌دارند تا روز به روز از وابستگی به دیگر کشورها بکاهند و به معنای واقعی بتوانیم روی پای خود بایستیم.

هفته دفاع مقدس به ما یادآوری می کند که این راه ادامه دارد و باید تمام توان خود را به کار بندیم و با حرکت در مسیر خودکفایی با تکیه بر جوانان و نسل های افتخار آفرین وطن فصل جدیدی را در صنعت خودرو ایران بگشاییم.

بر این اساس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به تمام رزمندگان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تبریک عرض کرده و بار دیگر همه با هم برای اعتلای نام ایران اسلامی هم پیمان می‌شویم.

برادر شما

مهدی خطیبی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.